  • Data: 2010-12-13 09:52:39
    Temat: Re: koszty windykacji
    Od: "Volver" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ie4p7m$gtt$3@news.onet.pl...

    > Nie.

    Nawet jeśli wyrazi na to zgodę?
    Jeśli nawet wówczas nie, to w jaki inny sposób mogę z nim taką umowę
    zawrzeć?
    I dlaczego (z innego wątku) DHL może wysłac do klienta suchą informację, że
    wystawia faktury za wezwania do zapłaty oraz przywrócenie formy zapłaty na
    przelew, a klientowi pozostaje przyjąć to do wiadomości i płacić? Czym to
    się różni?

    > Koszty kancelarii prawnej w wysokości stawek określonych w rozporządzeniu
    > doliczy sąd, jak już kancelaria ci wystąpi z powództwem.

    Ale Ty prawdopodobnie mówisz o kosztach zastępstwa procesowego, a ja pisałem
    o kosztach prowizji od ściągniętego długu - to coś innego.

    Sławek