  • 1. Data: 2003-10-04 22:38:12
    Temat: koszty egzekucji
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Jakie przepisy określają koszty egzekucji?

    --
    przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego
    zwrot;"@niechcespamu"

  • 2. Data: 2003-10-04 22:46:24
    Temat: Re: koszty egzekucji
    Od: "ben" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > --
    > przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego

    ustawa z 29.08.1997 o komornikach sądowych i egzekucji

  • 3. Data: 2003-10-04 22:59:57
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
    > Jakie przepisy określają koszty egzekucji?

    Już powyższe pytanie nieaktualne- znalazłem odpowiedź:).
    Mam w związku z tym pytanie uściślające;- czy w świetle art. 824par.1pkt3
    jeśli dłużnik ma majątek mniejszy od przewidywanych kosztów egzekucji to
    postępowanie egzekucyjne umarza się z urzędu i dłużnik zostaje z tym
    majątkiem, a wierzyciel nic nie dostaje?
    I jeśli tak, to czy ta zasada stosuje się też do postępowań egzekucyjnych :
    administracyjnych
    b. na podst sądowych tytułów wykonawczych uzyskanych na wniosek organów
    podatkowych?