    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kosztorys pzu - jak zakwestionowac
    Date: Thu, 13 Jun 2002 10:11:08 +0200

    sqrczak wrote:

    > witam
    > sprawa na pozor prosta , mala stluczka z winy innego kierowcy ( niestety bez
    > policji , ale nie o tym ) likwidator szkod stwierdzil ze wystarczy mi na
    > drzwi 5 kg szpachli.
    chyba przesadziles
    po wyklepaniu plaskie drzwi nie przejma tyle szpachli

    ja sie z tym nie zgadzam , samochod ma rok , ma
    > gwarancje na lakier i perforacje blach i chce aby czesci zostaly wymienione
    > na nowe. jak moge zakwestionowac kosztorys rzeczoznawcy ?

    wlasny rzeczoznawca z ksiazki telefonicznej
    + kosztorys wedlug eurotaxu/audatexu

    > czy mial juz ktos moze takowe doswiadczenia ????

    tak
    > nie interesuje mnie wstawienie do autoryzowanego serwisu i 2 miesieczne
    > oczekiwanie na dogadanie sie zakladu ubezpieczen z naprawiajacym i
    > bezgotowkowa likwidacja szkody .

    ubezpieczalnie chyba juz zrezygnowaly z formy bezgotowkowej
    a na naprawe nie czeka sie chyba tak dlugo
    warsztaty tak robia, ze przyjmuja od ciebie upowaznienie wyplaty kwoty z
    tytulu likwidacji szkody na swoj rachunek.

    zrozumiale ze klepanie, szpachlowanie pomniejsza wartosc pojazdu
    gdyz zostaje wykryte w czasie sprzedazy, slynnym mazakiem magnetycznym,
    reagujacym na grubosc warstwy pomiedzy mazakiem a blacha.
    i wtedy kupujacy jest przekonany ze kupuje samochod po wypadku a nie
    drobnej stluczce.
    Tzn. rezygnuje z zakupu, albo oczekuje znacznego obnizenia ceny
    transakcyjnej.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@