    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Date: Tue, 24 Aug 2010 23:04:49 +0200

    W wiadomości
    news:d6184c3b-8678-4c47-a782-fed5767af80b@d8g2000yqf
    .googlegroups.com piili
    <r...@g...com> pisze:

    > na marginesie takie pytanie: z warszawy jesteś?
    Na szczęście nie, ale to bez znaczenia.

    > tylko tutaj
    > powszechnie popiera się takie zachowania. jak parkowałam na ulicy -
    > dwukrotnie mi koło przebijali - pewnie za obce blachy, innego powodu
    > nie było.
    Nie tylko tutaj, jak sądzę.
    Ale domyślaj się dalej za co.
    Może zwykły wandal?

    > koledze spod domu wyrwali tablice. na bemowie praktykuje się
    > rysowanie karoserii i łamanie wycieraczek - też za obce rejestracje -
    > wystarczy.
    Nie zajmuję się tym.

    > pedagogika - pierwsza klasa! a Tobie gratuluję podejścia.
    Dziękuję, choć mi to zwisa.

    > nie stać mnie żeby płacić 140 zł miesięcznie za miejsce z którego
    > korzystam tylko od czasu do czasu.
    To nie płać.
    Widocznie wolisz za lakiernika.

    > i nikomu nie przeszkadzam,
    Tak ci się może tylko wydaje.

    > pytam tylko jakie są tego prawne konsekwencje.
    Nie pytałaś o _prawne_ konsekwencje tylko o to, co ci grozi.
    Z logiką kiepsko.

    --
    Jotte