  • 31. Data: 2014-05-21 17:19:07
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > a konkretnie to jakie przestepstwo, z jakiego paragrafa?

    nic dodać nic ująć tylko się śmiać :

    http://postimg.org/image/akxlq9kt3/

  • 32. Data: 2014-05-21 17:25:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:lli7ha$2vf$1@node1.news.atman.pl...

    > Wrzaskliwy, bezczelny skurwysyn - bardzo wyraźnie słychać jaki bełkot
    > z jego odrażającej gęby się wylewa.

    Nie przesadzaj, Kowal nie jest taki zły.

    --
    Yogi(n)

  • 33. Data: 2014-05-21 17:35:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 17:25, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    > wiadomości news:lli7ha$2vf$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie przesadzaj, Kowal nie jest taki zły.

    Gimbaza oczywiście stosuje percepcję wybiórczą do swoich idoli nie
    zauważa, że wydzierał się tylko JKM.

  • 34. Data: 2014-05-21 17:48:14
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 21.05.2014 16:05, Mario pisze:

    > Teraz nie ma sensownych liberalnych pomysłów.

    Nie żartuj. Przcież on od kilkudziesięciu lat powtarza to samo i głównie
    dlatego rośnie mu teraz poparcie.
    Twierdzisz, że to co kiedyś głosił było dobre i go popierałeś.
    Podałeś kilka przykładów, możesz wskazać z nich jeden w którym zmienił
    zdanie?
    Możesz?

    > Mniej niż mieliśmy wtedy w Polsce czy mniej niż mielibyśmy gdyby nie
    > skrępowani europejskim gorsetem myśliciele w rodzaju Leppera czy
    > Kaczyńskiego kształtowali nasze państwo.

    > A na przykład alternatywny model rozwoju w postaci Białorusi Kazachstanu
    > czy Ukrainy jest teraz tez inny niż niż był gdy wchodziliśmy do unii.

    Nie porównuj byłych republik sowieckich z krajem bez kołchozów, ze
    szczątkowa, ale jednak własnością prywatną, prywatnymi firmami oraz inną
    mentalnością.
    A gdyby nie zaczęto umacniać socjalizmu, nie zaczęto przystosowywać
    państwa do eurobiurokracji i pozostawiono tylko ustawę Wilczka to też
    bylibyśmy na poziomie obecnej Ukrainy? Ja twierdzę, że nie.
    To jest historia i ani ty, ani ja nie możemy stwierdzić "jak by było gdyby".

    > Chyba nieuważnie słuchasz i czytasz JKM.
    >
    > http://dzikikraj.interia.pl/news-janusz-korwin-mikke
    -okresla-stopien-zdziczenia-kraju-lepszy-,nId,437572

    > http://www.tvp.info/14833025/korwinmikke-przemy-do-w
    ojny-bo-grozi-nam-bankructwo

    > http://www.fronda.pl/a/korwin-mikke-putin-slusznie-p
    ostapil-ws-krymu,37108.html

    > http://wiadomosci.wp.tv/i,Janusz-Korwin-Mikke-o-Wlad
    imirze-Putinie-Z-kazdej-strony,mid,1471079,index.htm
    l?ticaid=612c3f#m1471079

    Przejrzałem te materiały i nigdzie nie widzę popierania Putina w, jak to
    mówisz, rozwalaniu systemu bezpieczeństwa w Europie.
    Ja myślę, że Korwin widzi sytuację szerzej, niz te pachołki i pożyteczni
    idioci brylujacy w mediach i otwarcie o niej mówi.
    Z tymi pachołkami to może nie tak dokońca, jak napisałem. Część z nic
    pewnie wie to samo co Korwin, ale robią to, za co im płaca i tyle.

    > Poza tym nie zauważyłeś, ze o politykach Polski, unii, USA mówi
    > zbrodniarze i złodzieje

    O unii złodzieje? Ma rację - okradają nas.
    USA? Dużo w tym racji. Irak, Libia ...

    > a o Putinie wypowiada się: "Jego Ekscelencja
    > Włodzimierz Putin"

    Nieprawda, że tylko o Putinie się tak wyraża. O Tusku czy o Kaczyńskim
    mówi "Jego Ekscelencja". Mam szukać przykładów?

    > Sięgają wszyscy którzy liczą, że osiągną sukces.

    A władca nie liczy?

    Ale jeśli już ktoś się
    > zdecyduje żeby obalić istniejący ład i stworzyć zamordyzm

    Wolnościowy zamordyzm. OK - niech będzie.

    to nie zrobi
    > tego człowiek dobry, moralny i sprawiedliwy tylko pozbawiony zasad.

    Tacy teraz rządzą i nie ma jak ich usunąć. Mała strata.

    > Czyli to jakiś jego sobowtór się wypowiada?

    Naprawdę nie widzisz tych manipulacji?
    Nie chce mi się tłumaczyc - przeczytaj ten artykuł opisujacy ostatnie
    maglowanie Korwina przez stokrotke i Kowala:
    http://wmeritum.pl/kobiety-lubia-gwalt-obronie-zdrow
    ego-rozsadku
    Bardzo dobrze gośc to opisał.

    --
    niebieski

  • 35. Data: 2014-05-21 17:51:15
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:llih3h$csv$1@node1.news.atman.pl...

    > Gimbaza oczywiście stosuje percepcję wybiórczą do swoich idoli nie
    > zauważa, że wydzierał się tylko JKM.

    Lewacy zaś nie zauważają, że prowadząca i oponent nie dali mu szansy
    skończyć ani jednej wypowiedzi, co wkurzyłoby nawet świętego.
    Zresztą - mniejsza o Korwina i jego (przynajmniej w 20-30% wypadków)
    idiotyzmy. Miło oglądać pianę na pyskach jego przeciwników i nieudolne
    zabiegi erystyczne. Generalnie, to kto będzie zbijał bąki w
    europarlamencie ma takie samo znaczenie jak rozwój garncarstwa w
    Etiopii, za to okazja do podziwiania piany na pyskach - bezcenna.
    Poza tym - kiedy Kowal pyskował z pisowskiej strony, to był wrogiem
    numer trzy, może cztery (po Kaczorze, Kurskim i Brudzińskim). Teraz to
    sojusznik, ważne, żeby szczekał w rytm tam-tamów TVN.
    --
    Yogi(n)

  • 36. Data: 2014-05-21 17:53:33
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 21.05.2014 17:35, Andrzej Lawa pisze:
    Kowal nie jest taki zły.

    > Gimbaza oczywiście stosuje percepcję wybiórczą do swoich idoli nie
    > zauważa, że wydzierał się tylko JKM.

    A lewactwo nie zauważa, że to on był chamsko atakowany przez Stokrotkę i
    Kowala?
    --
    niebieski

  • 37. Data: 2014-05-21 17:58:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 14:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Wrzaskliwy, bezczelny skurwysyn - bardzo wyraźnie słychać jaki bełkot z
    > jego odrażającej gęby się wylewa.

    :-) i to jest właśnie najlepszy dowód żeby na niego zagłosować żeby
    powiedzieć NIE tym bezczelnym, socjalistycznym biurokratom co wysysają
    ostatni grosz i chęć do życia z narodu.

    PS. Właśnie negocjuję warunki mojego zatrudnienia. Jak myślisz że
    podnieca mnie umowa o pracę, urlopy i cały ten socjal to jesteś w
    wielkim błędzie.

  • 38. Data: 2014-05-21 17:59:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 17:51, Yogi(n) pisze:

> [...]
    > numer trzy, może cztery (po Kaczorze, Kurskim i Brudzińskim). Teraz to
    > sojusznik, ważne, żeby szczekał w rytm tam-tamów TVN.

    Może dla ciebie.

  • 39. Data: 2014-05-21 18:00:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 17:53, niebieski pisze:
    > W dniu 21.05.2014 17:35, Andrzej Lawa pisze:
    > Kowal nie jest taki zły.

    > A lewactwo nie zauważa, że to on był chamsko atakowany przez Stokrotkę i
    > Kowala?

    Ojej, jaki biedny żuczek, chucherko...

    Zadawali mu trudne (dla niego) pytania. Straszny atak.

  • 40. Data: 2014-05-21 18:05:41
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 21.05.2014 18:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Ojej, jaki biedny żuczek, chucherko...
    >
    > Zadawali mu trudne (dla niego) pytania. Straszny atak.

    Manipulowali po chamsku więc się zdenerwował. Wcale mu się nie dziwię.

    --
    niebieski