  • 11. Data: 2005-08-31 15:18:43
    Temat: Re: korupcja w sadzie
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Alicja napisał(a):

    > Chłopie bo tylko tak cie mogę nazwać. Mieszkam razem z Alicja i żyję w
    > konkubinacie jeżeli to rozumiesz. Zycze ci miłego dnia.

    Konkubinat to takie nieładne słowo...

    A tak juz po ostatecznym ustaleniu faktu czy autor wątku ma przerwę czy
    ogonek mo.znaby w zasadzie wrócic do głównego tematu:

    Kompletnie nie rozumiem o co mu chodzi. Co zabezpieczył, co wydał, komu
    wydał i dlaczego nie dostał.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 12. Data: 2005-08-31 15:26:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Otto Falkenstein napisał(a):

    > Kompletnie nie rozumiem o co mu chodzi. Co zabezpieczył, co wydał, komu
    > wydał i dlaczego nie dostał.

    Ten Pan/Pani zadaje tutaj niezrozumiałe pytania juz od około pół roku.
    Przejżyj archiwum ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam