  • Data: 2004-05-21 13:47:48
    Temat: Re: korespondencja prywatna czy nie??
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/21/2004 1:30 PM, Borszczuk wrote:

    > Moze otworzyc. Jest zaadresowana na firme.

    IMHO może, tym bardziej, że klient Kowalskiego jest klientem firmy i
    sprawa tak czy inaczej dotyczy firmy - w skrajnym przypadku zaniechanie
    czegos tam, może spowodować roszczenie do niej.
    Jeżeli korespondencja miała być prywatnie do Kowalskiego, to powinien
    podać adres prywatny - w ostateczności powinna być adresowana "do rąk
    własnych" (odbiór osobisty).
    W firmie nie ma korespondencji "prywatnej" - chyba, że do szefa i/lub
    właściciela.

    PZdr: Catbert