    From: koval <koval@USUN_TOkonto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontynuacja ubezpieczenia OC
    Date: Tue, 03 Jul 2007 11:55:18 +0200

    Sebcio wrote:

    > Nie rozśmieszaj mnie. To prawo chroni babcię i innych uczestników
    > ruchu przez skutkami jej własnej głupoty.

    > A co powiesz jeśli ta babcia wpadnie akurat pod Twój samochód i tak
    > nieszczęśliwie, że się zabije ?

    nic nie powiem - bedzie mi bardzo przykro.
    mimo uregulowan prawnych takie wypadki sie zdarzaja na co dzien.

    > Jesteś anarchistą ? Myślę że szybko zmieniłbyś zdanie na temat
    > celowości istnienia uregulować prawnych, gdyby Cię w dowolnej kolejności
    > okradli, pobili i zgwałcili.

    to jest zabronione prawem ale czy sie nie zdarza ?
    oczywiscie ze sie zdarza - mimo tego - dziwne, prawda ?

    > Niejednokrotnie przechodzę w miejscach niedozwolonych, przekraczam
    > prędkość itd. i jestem świadom, że łamię pewne zasady których istnienie
    > ma sens. Jako istota rozumna, ważę zysk z łamania prawa i ewentualne
    > konsekwencje, które mogę ponieść.

    bronisz prawo a jednoczesnie przyznajesz sie do kalkulacji przy jego
    lamaniu - czy to nie hipokryzja ?