  • Data: 2007-07-18 08:33:28
    Temat: Re: kontynuacja ubezpieczenia OC
    Od: "Bodas" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    A ja chciałbym zapytać co zrobić w sytuacji, gdy niedawno kupiłem
    samochód, zgubiłem kwit ubezpieczenia poprzedniego właściciela, minął
    termin ważności umowy - nie mam bladego pojęcia nawet jaki był to
    ubezpieczyciel....
    Chciałbym ubezpieczyć samochód od nowa, ale konsultantka z biura
    ubezpieczeń powiedziała, że owszem - może to zrobić, ale towarzystwo w
    którym był samochód ubezpiezpieczony u poprzedniego własciciela może
    upomnieć się o kasę... Jest jakiś sposób aby unieważnić poprzednią
    umowę, znaleźć informację gdzie pojazd był ubezpieczony - rozumiem, że
    umowa może automatycznie zostac przedłużona, pytanie czy już na mnie
    (o ile poprzedni właściciel zgłosił sprzedaż pojazdu) czy na
    poprzedniego właściciela (a nie mam nawet z poprzednim właścicielem
    kontaktu)