    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontynuacja ubezpieczenia OC
    Date: Tue, 03 Jul 2007 10:29:47 +0200

    Patrze, patrze a tu koval porozsypywal nastepujace haczki:
    > no to trudno - ich decyzja, niech sami decyduja o swoim losie
    > podobno socjalizm juz sie skonczyl - ale tylko podobno

    Ja nie glosowalem na PiS ;P
    A wracajac do Twojego problemu - wspolczuje Ci ale mogles w prosty
    sposob uniknac klopotow. Bandyckie, zlodziejskie prawo, to dla mnie np z
    jednej strony niemoznosc nieplacenia ZUSu (zakladam ze chce miec etat
    zeby dostac bez problemu kredyt w banku) i powiazanie skladki na ZUS z
    wysokoscia dochodu a z drugiej strony praktyczna koniecznosc wykupienia
    abonamentu w prywatnej przychodni i brak przelozenia 'wysokosc skladki
    ZUS -> standard swiadczen w publicznej sluzbie zdrowia'.
    --
    badzio