  • Data: 2004-07-19 22:16:20
    Temat: Re: kontrolerzy biletów, a Konstytucja
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wypraszam sobie, nic nie pisałem o kutasach, co najwyżej o fuhrerkach,
    > którzy naoglądali się "sędziego Dredda" i myśla że stanowia prawo.

    Przez litość dla pozostałych subskrybentów nie będę cytował wywodu sprzed
    kilku godzin...

    > Prawo w ujęciu praktycznym = nie ważne co mówią przepisy, ważne co ja
    > myślę?

    Prawo w ujęciu praktycznym = nie ważne co co do przecinka jest napisane, w
    jednym czy w drugim kodeksie, lecz jak się to ma do codzienności i jak jest
    i będzie to na codzien stosowane. Faktem jest ze w zyciu zaden sad nie skaze
    kontrolera za zatrzymanie gapowicza w pojezdzie (o ile kiedykolwiek do
    takiego procesu dojdzie), wiec po kiego grzyba teoretyzować czy
    przestępstwem jest złapanie cwaniaczka za klapy marynarki, czy już samo
    zawadzenie o niego łokciem?

    pdr
    Olo