  • 1. Data: 2002-04-13 17:08:59
    Temat: kontrola policyjna kierowcy
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    jak to jest podczas kontroli dokumentów kierowcy przez policję. Muszę
    posiadać prawo jazdy, ubezpieczenie, dowód rejestracyjny to jest jasne. Ale
    czy muszę mieć dowód osobisty? Pytam, bo nie mam ochoty tego wszystkiego
    wozić ze sobą.

    Stryket

  • 2. Data: 2002-04-13 17:35:24
    Temat: Re: kontrola policyjna kierowcy
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jasne. Ale
    > czy muszę mieć dowód osobisty? Pytam, bo nie mam ochoty tego

    Tego" wszystkiego" czyli dowodu osobistego nie musisz miec przy sobie.
    Ale jego ciezar nie powinien znaczaco wplywac na zuzycie paliwa;))))

    Leszek

  • 3. Data: 2002-04-13 18:59:09
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

    Polecam przeprowadzke do glebokiej puszczy.
    Wykopiesz sobie ziemianke i zaden inspektor budowlany nie bedzie wymagal od Ciebie
    zadnych zezwolen
    i projektow.
    Żaden policjant nie bedzie żądał dowodu osobistego, żadne PIN-y nie będą potrzebne.
    Żyć nie umierac!

    mat

  • 4. Data: 2002-04-13 19:18:43
    Od: "ont" <i...@w...pl>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote in message
    [cut]

    > Tego" wszystkiego" czyli dowodu osobistego nie musisz miec przy sobie.
    > Ale jego ciezar nie powinien znaczaco wplywac na zuzycie paliwa;))))
    > Leszek

    Czy twój wiek pozwala ci już posiadać dowód ?. Bo jeśli tak to zajżyj na
    jego ostatnią stronę - "Posiadacz dowodu osobistego obowiazany jest okazywać
    ten dokument uprawnionym organom i instytucjom; w interesie posiadacza
    wskazane jest noszenie dowodu osobistego przy sobie".
    Trudno było by wywiązać się z obowiązku okazania nie posiadając przy sobie
    dowodu.
    bye
    l.

  • 6. Data: 2002-04-13 19:57:03
    Od: "Castrol" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    Ale
    > czy muszę mieć dowód osobisty? Pytam, bo nie mam ochoty tego wszystkiego

    Dowod osobisty nie jest wymagany, nawet idac po ulicy nie masz obowiazku
    miec przy sobie DO. Zreszta Prawo Jazdy jest rownorzednym dowodem jak DO

  • 5. Data: 2002-04-13 19:57:03
    Od: "Castrol" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ont" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wskazane jest noszenie dowodu osobistego przy sobie".
    > Trudno było by wywiązać się z obowiązku okazania nie posiadając przy

    A rozumiesz slowo wskazane???

  • 7. Data: 2002-04-13 22:34:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    ont wrote:

> [...]
    > posiadacza wskazane jest noszenie dowodu osobistego przy sobie".
    > Trudno było by wywiązać się z obowiązku okazania nie posiadając przy sobie

    "W interesie" to znaczy ze za noszenie dowodu nie spotka Cie zadna
    przykrosc, natomiast moze on pomoc w jakis tam sytuacjach.

  • 8. Data: 2002-04-13 22:39:21
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Apr 2002, ont wrote:

    >+ "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote in message
    [...]
    >+ Czy twój wiek pozwala ci już posiadać dowód ?. Bo jeśli tak to zajżyj na
    >+ jego ostatnią stronę

    Czy ty masz dowód "dinozaurus mode" ?
    Bo ja, owszem, mam taki - ale przynajmniej ;) wiem, że
    nowy dowód ma DWIE strony i trudno powiedzieć która jest
    ostatnia -:) (no i nie sądzę żeby adnotacja się gdzieś
    zmieściła...)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-04-13 23:16:30
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    > Dowod osobisty nie jest wymagany, nawet idac po ulicy nie masz obowiazku
    > miec przy sobie DO.
    tego właśnie nie wiem

    > Zreszta Prawo Jazdy jest rownorzednym dowodem jak DO
    tak mi się wydawało.

    Stryket

  • 10. Data: 2002-04-14 11:39:31
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    > Tego" wszystkiego" czyli dowodu osobistego nie musisz miec przy sobie.
    wydaje mi się, że gdzieś było powidziane, że można legitymować się
    dokumentem ze zdjęciem, czyli prawo jazdy powinno wystarczyć.

    Stryket