  • 1. Data: 2002-04-13 17:25:52
    Temat: Mandat za parkowanie na osiedlu !
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@i...net>

    Witam
    Własnie zaobserwowałem dziwną, wg mnie, sytuację.
    Pomiędzy śmietnikiem a osiedlową stacją prekaźnikową prądu ( czy jakoś
    tak to się nazywa) został postawiony "garaż" z blachy. Nie wiem czy
    legalnie czy nie, w każdym bądź razie ściany garażu stykają się ze
    śmietnikiem i ze stacją prądu

    1. Co na to prawo budowlane i inne dotyczące prądu

    Przed tymi trzema "rzeczami" jest miejsce do prakowania. Nie ma żadnych
    znaków ograniczających postój. Żadnych. Gościu na drzwiach "garażu"
    umieścił własną kartkę z prośbą o nie zastawianie wjazdu do "garażu".
    Dzisiaj wezwał policję, bo ktoś tam zaparkował. Polcjant wylegitymował
    kierowcę i wlepił mu mandat!!

    2. Czy słusznie został ukarany kierowca parkujący przed "garażem"

    O ile pamiętam to garaż został postawiony przez człowieka, który
    poruszał się motorowym wózkiem inwalidzkim "Duo". Po jego śmierci garaż
    zmienił właściciela.

    Byłbym wdzięczny za wypowiedź ludzi, którzy znają się na prawie,
    ponieważ jestem w tym temacie zupełnie zielony.

    --
    Gregory
    Poznaniak z krwi i kości

  • 2. Data: 2002-04-14 16:01:05
    Temat: Re: Mandat za parkowanie na osiedlu !
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

> [...]
    >umieścił własną kartkę z prośbą o nie zastawianie wjazdu do "garażu".
    >Dzisiaj wezwał policję, bo ktoś tam zaparkował. Polcjant wylegitymował
    W kodeksie jest by nie zastawiać wjazdów i wyjazdów.

  • 3. Data: 2002-04-15 00:31:59
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Został bardzo słusznie ukarany, bo wykazał się wyjątkową głupotą zastawiając
    komuś wjazd do garażu. Takich bezmózgowców niestety jest b. dużo.
    Jeśli podejrzewał samowolę budowlaną, to mógł to zgłosić do nadzoru
    budowlanego, a do czasu wyjaśnienia sprawy parkować gdzieś indziej.