  • Data: 2006-05-07 18:35:06
    Temat: Re: kontrola komórki
    Od: "Krzysztof Wiktor" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-05-2006 o 11:11:22 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał:

    [...]
    > W praktyce, to w sumie tak to na pozór wygląda. Średnio inteligentny
    > policjant zawsze potrafi się w w razie zażalenia wytłumaczyć w sposób
    > niemożliwy do obiektywnej weryfikacji.

    To jest właśnie nieszczęście, że policjant jest bardziej wiarygodny jak
    szary człowieczek.
    Miałem to nieszczęście kontaktu z policją, znalazłem (właściwie
    zobaczyłem, że leży na trawniku przed moim domem) tablicę rejestracyjną
    pojazdu i głupek jeden zgłosiłem o tym na 997.
    Wręcz polecono mi odnieść do najbliższego komisariatu a gdy odmówiłem
    dyżurny zaczął mnie straszyć, że na to jest paragraf i zgubę muszę odnieść
    w określonym czasie.
    Olałem to, podałem gdzie leży i zakończyłem rozmowę.
    Po dwóch godzinach miałem wizytę dwóch mundurowych policjantów, jeden w
    czarnych okularach przeciwsłonecznych, rozluźniony krawat, koszula pod
    szyja rozchełstana, kurtka rozpięta, pas na jajach.
    Zaczął od wylegitymowania mnie a następnie, straszenia mnie podniesionym
    głosem, co ja sobie myślę, że mam obowiązek znalezione odnieść itp.
    Ponieważ świadkami tego były dwie postronne osoby z kolei ja podniosłem
    głos i go zjechałem, że ze Szwejkiem nie mam zamiaru rozmawiać, wskazałem
    gdzie leży tablica i poinformowałem, że złoże skargę na niego.
    Złożyłem i co?, odpowiedź była; wszystko OK z nagrania wynikało, że
    interwencja była uzasadniona, policjant wychodząc do służby był
    kontrolowany i nie stwierdzono uchybienia w umundurowaniu.
    Dałem sobie spokój, choć dręczy mnie pytanie skąd mieli mój adres, jak
    można na podstawie numeru telefonu komórkowego zlokalizować adres.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Krzysztof Wiktor

    www.sw.org.pl