  • Data: 2012-12-30 19:02:56
    Temat: Re: konsekwencje za namalowanie czegoś na jezdni
    Od: grz <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2012 18:50:36 UTC+1 użytkownik Adam Potrykus napisał:
    > Art. 97 KW - Samowolne umieszczanie na drodze znaków, napisów lub symboli. 100 zł.
    >
    > Conajmniej o jedno zero za mało, biorąc pod uwagę ewentualne konsekwencje,
    wynikające z wprowadzenia w błąd kierującego pojazdem.

    Miałem bardziej na myśli napis w stylu "Wesołego Alleluja" albo "Szczęście młodej
    parze" a nie rysowanie znaków wprowadzających w błąd kierowców.

    Z tego co czytam Art. 97 KW to "Kto wykracza przeciwko innym przepisom o
    bezpieczeństwie lub o porządku ruchu na drogach publicznych,podlega karze grzywny do
    3 000 złotych albo karze nagany.", tylko w taryfikatorze mandatów jest pod ten
    artykuł podciągnięte bazgranie po jezdni.