  • Data: 2015-03-05 00:03:33
    Temat: Re: konsekwencje nie przeprowadzenia postepowania spadkowego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > W 4a (artykuł "zwalniający") jest "z zastrzeżeniem", które brzmi tak:
    > +++
    > 2. Jeżeli nabywca dowiedział się o nabyciu własnoœci rzeczy
    > lub praw majštkowych po upływie terminów, o których mowa
    > w ust. 1 pkt 1, zwolnienie, o którym mowa w ust. 1, stosuje się,
    > gdy nabywca zgłosi te rzeczy lub prawa majštkowe naczelnikowi
    > urzędu skarbowego nie póŸniej niż w terminie 6 miesięcy od dnia,
    > w którym dowiedział się o ich nabyciu, oraz uprawdopodobni
    > fakt póŸniejszego powzięcia wiadomoœci o ich nabyciu.
    > ---

> [...]

    Gotfryd co my pijemy?

    jesli dowiedzial sie o nabyciu po upływie terminów w ust 1.1

    a w ustepie 1.1 stoi jak byk.

    "zgłoszą nabycie własności rzeczy lub praw majątkowych właściwemu
    naczelnikowi urzędu skarbowego w terminie 6 miesięcy od dnia powstania
    obowiązku podatkowego..."

    Ten pkt 2 jest czyms czego bym sie w zyciu nie spodziewal po US.

    sprawa spadkowa się odbyła, ale ty o niej nie wiedziałeś i 6 miesiecy z
    par 1.1 minelo 10 lat temu.

    Teraz dowiadujesz sie o tym, ze coś jest twoje i mimo, że termin na
    zlożenie SD-Z2 dla wiekszosci minal 10 lat temu, to ty ciagle mozesz to
    zrobic, ale po twojej stronie lezy udowodnienie ze przez 10 lat nic nie
    wiedziałes.