  • 1. Data: 2004-12-11 22:47:03
    Temat: konsekwencje jazdy po pijanemu
    Od: "Dwaj pijacy" <t...@W...gazeta.pl>

    Dwie osoby pijane jadąc samochodem spowodowały wypadek. Na miejsce wypadku
    przyjechała policja i pogotowie. Obie osoby trafiły do szpitala, gdzie
    pobrano im krew (1,5%%) i udzielono pomocy. Wiecej poszkodowanych nie było.
    Pasażerem był właściciel samochodu. Zniszczeniu uległ samochód, którym
    jechali i jeszcze jedno przypadkowe auto stojące na chodniku. Kierowca był
    już w ciągu ostatnich 3 lat karany za jazdę po pijanemu (podczas rutynowej
    kontroli drogowej,a nie wypadku - zabrano mu wtedy prawo jazdy na 1 rok). Jak
    zminimalizować konsekwencje prawne czynu rozpatrując oddzielnie każdą z osób.

  • 2. Data: 2004-12-11 23:10:12
    Temat: Re: konsekwencje jazdy po pijanemu
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Dwaj pijacy napisał:

> [...]
    > pobrano im krew (1,5%%) i udzielono pomocy. Wiecej poszkodowanych nie było.

    W 2 osoby trzymaliscie kierownice ?

    Po co ? Żeby pion trzymać ?

> [...]
    > zminimalizować konsekwencje prawne czynu rozpatrując oddzielnie każdą z osób.

    Zminimalizować się nie da .. Nie powiedziałeś czy był wyrok ;) >.. Ja
    tak, to teraz można liczyć na spadek zawiasów, ... Regres od funduszu
    gwarancyjneg, odebranie zawiadow, koszty postepowania , + kara
    pieniezna ... Nie masz jak ograniczyc konsekwencji ... Polecam
    spolpracowac z policja, prokuratura i sadem ... i poddac sie
    dobrowolnie karze z jakas konkretna propozycja ... ino bez jaj ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2004-12-12 09:03:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cpfuop$ctt$2@inews.gazeta.pl...

    > W 2 osoby trzymaliscie kierownice ?

    Spójrz na czas wysłania posta (sobota wieczór)/
    Oni dopiero planują;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-12-12 16:08:17
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Zminimalizować się nie da .. Nie powiedziałeś czy był wyrok ;) >.. Ja
    > tak, to teraz można liczyć na spadek zawiasów, ... Regres od funduszu
    > gwarancyjneg,

    Jakiego funduszu gwarancyjnego?

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 5. Data: 2004-12-12 16:09:41
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Dwaj pijacy napisał(a):
> [...]
    > zminimalizować konsekwencje prawne czynu rozpatrując oddzielnie każdą z osób.

    Strzelić sobie dziś w ten durny łeb. Przynajmniej żaden z was nie
    spowoduje nigdy więcej wypadku (nikogo nie zabije, nie połamie...)

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 6. Data: 2004-12-12 16:32:53
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. nie 12. grudnia 2004 00:10 Stasio Podróżnik nie bacząc na śmiech i
    drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > i poddac sie
    > dobrowolnie karze z jakas konkretna propozycja ... ino bez jaj ;)

    z jajami to ich wyśmieją ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 7. Data: 2004-12-12 16:49:46
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik seb napisał:

    > Jakiego funduszu gwarancyjnego?

    Z zycia ... pijaczek rozbil auto koledze ... mimo ze ten mial
    ubezpieczenie ubezpieczalnia sie wypiela ... ni to do fg ,.. a potem
    oni sie juz bujali z gociem badz ubezpieczalnia ...

    Jakby nie bylo , za jazde po pijaku ubezp nie placa ;) Dra kase od
    sprawcy.

  • 8. Data: 2004-12-12 18:13:29
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

> [...]
    > sie juz bujali z gociem badz ubezpieczalnia ...
    >
    > Jakby nie bylo , za jazde po pijaku ubezp nie placa ;) Dra kase od sprawcy.

    UFG przejmuje sprawę w przypadku, gdy sprawca jest nieubezpieczony lub
    nie został zidentyfikowany (ale tylko w przypadku szkód osobowych).

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 9. Data: 2004-12-12 21:23:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Z zycia ... pijaczek rozbil auto koledze ... mimo ze ten mial
    > ubezpieczenie ubezpieczalnia sie wypiela ... ni to do fg ,.. a potem oni
    > sie juz bujali z gociem badz ubezpieczalnia ...

    Jakiś kant, albo coś pomieszałeś. OC 'działa' i ubezpieczyciel ma psi
    obowiązek wypłacić odszkodowanie. Tylko potem występuje z żądaniem
    regresowym do pijaka-sprawcy.