  • 1. Data: 2004-12-11 22:34:42
    Temat: Pobicie i problemy :/
    Od: "Gall" <n...@g...pl>

    Witam!
    W połowie września ja i mój znajomy zostaliśmy pobici przez osiedlową bandę
    skejto-dresów. Sprawa została zgłoszona na policję. Bardzo szybko złapano
    jednego ze sprawców. Spisałem swoje zeznania na policji. To samo zrobił
    kolega, tylko, że on najpierw był w szpitalu. Mój stan nie wymagał pomocy
    lekarskiej. Na tym mój udział w sprawie się skończył. teoretycznie...

    Niestety pod koniec listopada dowiedziałem się od znajomych, że ta banda
    próbuje mnie znaleźć i zemścić za zgłoszenie na policję. Wypytują się o mnie
    ...tylko mają problem - nikt im nie powiedział, gdzie mieszkam - bo mało kto
    wie :) Ale jak tak dalej pójdzie będę miał dość poważnie przekichane - bo
    mnie znajdą i odwiedzę szpital :/

    O znajomych z mojego otoczenia mogę być spokojny -jestem na osiedlu
    anonimowy, ludzie znają mnie z widzenia, ale nie znają mojego adresu.

    Bardzo boję się o to co zrobi policja... przecież moje dane są dostępne dla
    sprawcy i jeżeli ten wykaże się odrobiną pomyślunku to poprostu je weźmie i
    już...
    Nawet jak sam nie weźmie to może dostać pismo procesowe od
    policji/prokuratury/sądu i tam odczyta znajdzie mój adres.

    Co mogę zrobić, żeby sprawca nie dostał moich danych? Przecież jak policja
    je udostępni to wyda na mnie wyrok :(

    Poważnie myślę o wycofaniu zeznań - i to już jutro. Co jeszcze mogę zrobić -
    byle szybko.
    Ta sprawa się ciągnie od września ..więc czas najwyższy na działania
    policji.

    pomożecie? :p

    pozdr.
    Gall

  • 2. Data: 2004-12-11 22:49:54
    Temat: Re: Pobicie i problemy :/
    Od: "Gall" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cpftja$9ro$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik Gall napisał:

    > Dowiedzieć się mogą , i nie będą mieć z tym problemów ...

    Żeś mnie pocieszył :) Co mogę zrobić, żeby się nie dowiedzieli? Dopóki nie
    dostaną tych danych od policji to swoje szanse na uniknięcie odwetu oceniam
    na 70% ...jak policja je udostępni to mam 7% ...może mniej.

    Co zrobić?

    pozdr.
    Gall

  • 3. Data: 2004-12-11 22:50:19
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Gall napisał:

    > Poważnie myślę o wycofaniu zeznań - i to już jutro. Co jeszcze mogę zrobić -
    > byle szybko.
    > Ta sprawa się ciągnie od września ..więc czas najwyższy na działania
    > policji.

    Dowiedzieć się mogą , i nie będą mieć z tym problemów ... Mieszkałem
    swego czasu w wawie i na osiedlu "ziomki" tez mnie z lekka poobijaly i
    okradly z tel i kasy ... Zglosilem .. mialem kilka ciekawych akcji
    pozniej z nimi ... acz w momencie gdy zrobili akcje 2 raz
    (odcierpialem swoje) mialem ku*(&*^ satysfakcje z tego, ze zostali
    zatrzymani w AŚ ... 14 dni tylko, ale jakos juz od tego czasu lagodni
    byli nieprzecietnie ... Odpuscisz , to i tak nie do konca ci odpuszcza
    bo dzieki tobie sa notowani ... jak juz ciagniesz sprawe to do konca
    .. przy nastepnym wyroku wesolki nie dostana juz zawiasow.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 4. Data: 2004-12-11 22:58:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Gall napisał(a):
    > Co mogę zrobić, żeby sprawca nie dostał moich danych? Przecież jak policja
    > je udostępni to wyda na mnie wyrok :(

    idz na policje i powiedz, ze chcesz zastrzec swoje dane
    na pewnym etapie sprawy da sie to zrobic, ale niech wypowie sie jakis
    prawnik..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2004-12-11 23:22:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gall wrote:

    > Poważnie myślę o wycofaniu zeznań - i to już jutro. Co jeszcze mogę zrobić -
    > byle szybko.

    Nie daj się zastraszyć.

    A jak serio się boisz - to złóż podanie o zezwolenie na broń palną.

  • 6. Data: 2004-12-12 09:23:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > bo dzieki tobie sa notowani ... jak juz ciagniesz sprawe to do konca
    > .. przy nastepnym wyroku wesolki nie dostana juz zawiasow.

    nie odpuszczac, zreszta jakby odpuscil i tak pradwopodobnie dostal by od
    nich.

    P.

  • 7. Data: 2004-12-12 11:04:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cpft1u$7mh$1@inews.gazeta.pl>, Gall wrote:

    > Bardzo boję się o to co zrobi policja... przecież moje dane są dostępne dla
    > sprawcy i jeżeli ten wykaże się odrobiną pomyślunku to poprostu je weźmie i

    Utajnij dane, jeśli jeszcze nie jest za późno. A w ogóle to o twoich
    prawach to chyba powinna poinformować cię policja. Kiedyś dawali w
    łapę ksero z paragrafami, spisem praw jakie ci przysługują. Nie wiem
    czy to obowiązek i standardowa procedura, czy po prostu akurat na moim
    komisariacie tak robili.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 8. Data: 2004-12-12 16:12:26
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jak serio się boisz - to złóż podanie o zezwolenie na broń palną.

    To był żart, prawda?
    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 9. Data: 2004-12-12 21:22:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    seb wrote:

    > To był żart, prawda?

    IMHO w takim przypadku powinni wydać zezwolenie - w końcu człowiek ma
    podstawy się obawiać. Oczywiście utajnienie danych swoją drogą, ale
    'klamkę' dobrze by było mieć 'na wszelki wypadek'.

    Dodatkowo na wszelki wypadek zainwestować w polisę OC a w razie czego
    strzelać po nogach - ewentualne odszkodowania za utratę zdrowia dla
    bandytów pokryć powinno OC...

  • 10. Data: 2004-12-12 21:25:01
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >
    > Dodatkowo na wszelki wypadek zainwestować w polisę OC a w razie czego
    > strzelać po nogach - ewentualne odszkodowania za utratę zdrowia dla

    Po pierwsze, samo posiadanie broni nic nie da. Trzeba umieć się nią
    posłużyć. Skończy się tym, że broń znajdzie się u dresów.
    A po drugie, chciałbym widzieć zakład ubezpieczeń, który wypłaciłby
    odszkodowanie za taką szkodę.
    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!