  • Data: 2009-06-03 21:25:31
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości

    > Wiesz co, biorąc pod uwagę co te banki potrafią wyczyniać, to mnie już
    > nic nie zdziwi.
    > Tak czy inaczej wiesz, że ważniejszy jest KRS.

    Ja wiem, Ty wiesz, a mimo wszystko w praktyce działa to inaczej :)
    Zresztą nie tylko banki robią problemy z pieczątkami. Zasadniczo
    załatwiając wszelkie sprawy "na mieście" jako reprezentant sp. z o.o. z
    marszu musisz przywalać pieczątkę firmową na wszelkich dokumentach. Tak
    jakby to był Bóg wie jaki "dowód tożsamości".

    O, a przykład pozytywny to towarzystwa ubezpieczeniowe. Do umów nie są im
    potrzebne kompletnie żadne pieczęcie, byleby podpisy osób upoważnionych
    były czytelne.