    From: "Emka" <e...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Date: Tue, 2 Jun 2009 11:10:50 +0200
    <gvp441$bjv$1@news01.versatel.de> <4a2024b2$1@news.home.net.pl>
    <gvpdka$tt7$1@news.onet.pl> <4a2061e8$1@news.home.net.pl>
    <gvqksf$c0u$1@news.onet.pl> <4a2113fc$1@news.home.net.pl>
    <gvraq8$197$1@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <4...@y...googlegroups.com>
    <4a2167dc$1@news.home.net.pl> <gvs45h$4qd$1@news.onet.pl>
    <z...@4...net> <h00e2f$tt5$1@news.onet.pl>
    <h00jn2$fti$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h00kdr$ist$1@news.onet.pl>
    <h02p2u$47l$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Kaziu" <K...@w...pl.invalid> napisał

    > Owszem, umowe podpisuje sie sfalszowanym podpisem i wysyla poczta.

    Toś Ty chyba to konto na Ukrainie zakładał :)
    W Polsce umowę podpisuje się przy kurierze i on ją zabiera i odsyła do
    banku. A zanim coś Ci wręczy, to
    sprawdza dowód osobisty, czy wszystko się zgadza.

    > Ja musialem dolaczyc ksero dowodu.

    Niemożebyć! I dołączyłeś? I nie bałeś się, że Ci to ksero ktoś na poczcie
    wyjmie i lewe konto założy? :>
    Albo, że to zrobi nieuczciwa sekretarka z banku, która otwiera
    korespondencje?

    > Pobrac za kogos poczte tez niewielki problem.

    Jak wyżej, przecież ta korespondencja trafia kurierem do rąk własnych
    odbiorcy i swoją tożsamość trzeba poświadczyć dowodem osobistym. Nie
    kserokopią, lecz oryginałem. Czym poświadczy swoją tożsamość krętacz, który
    dowodu nie posiada? Niczym. Więc umowy do rąk nie dostanie, nie podpisze jej
    i nie odeśle.

    > I na ktore odpowiedzi mozna znalezc w kadrach u Twojego pracodawcy lub
    > przepro-
    > wadzajac maly wywiad.

    Opad rąd :(
    Nazwisko panieńskie mojej matki czy jej data urodzenia w moich aktach?
    Wyborne.
    Ale nawet idąc tym tropem, to w takim razie w aktach nie powinno być żadnych
    danych, skoro wg Ciebie mogą być wyciągnięte przez nieuczciwą kadrową, która
    zakłada ludziom lewe konta.

    E.