  • Data: 2005-10-12 14:06:57
    Temat: Re: komornik zlodziej?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jezeli otrzymasz takie awizo "nie podjeto w
    > terminie", albo nie zostanie to przez Izbe Komornicza rozpatrzone, zloz
    > skarge na Izbe Komornicza do Najwyzszej Izby Kontroli.

    Nie, to jest zwykły samorząd. Ja złożyłem wtedy skargę do NSA na bezczynność
    organu i jednocześnie do MS. NSA w ogóle nie powinien takiej skargi
    rozpatrywać, ale zawsze standardowo prosi o odpowiedź na skargę. A mnie
    chodziło tylko o to, żeby Izba w ogóle dała jakikolwiek głos i udało się,
    odpowiedź na moją skargę wreszcie dostałem. Ten kuriozalny dokument będzie
    jeszcze przez wiele lat obiektem do rozweselania wszystkich moich gości i nie
    tylko gości :).
    W tej swojej skardze prosiłem m.in. Izbę o wskazanie jakiegoś komornika, który
    ściagnie dług (bo miałem już wyrok, ale dłużniczka nie chciała płacić).
    Najśmieszniejsze w tym wszystkim było to, że komorniczka z mojego rewiru raczej
    nie ściągnęłaby zadłużenia sama z siebie (to właśnie ona była dłużniczką) i
    dlatego prosiłem Izbę o to wskazanie.

    Można prosić na priv o e-mail tego poszkodowanego? I link do wątku...

    Pozdrawiam

    Czapla