  • 1. Data: 2006-01-19 13:11:59
    Temat: komornik umorzyl postepowanie, co dalej aby odzyskac naleznosc?
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Szanowni grupowicze!

    Proszę o pomoc. Mam prawomocny wyrok sądu w postepowaniu upominawczym o
    zaplatę. Komornik umorzyl sprawe z powodu takiego że dluznik juz nie
    pracuje. Pracował do 30.11.2005 a dokujmenty do komornika zlozylem
    5.12.2005. Na chwile obecna lacznie z kosztami procesu i komornika wisi
    mi prawie 500zl a dla mnie to nie malo. Proszę powiedzcie jak dalej moge
    probowac odzyskac dlug? Z tego co wiem to wyrok sadu przedawni sie po
    10latach a wiec w tym czasie moge dochodzic swojego? Tylko co muszę
    zrobic? A moze donos do prokuratury o wludzenie? Mam podpisane uznanie
    dlugu przez dluznika ale on sprawe calkowicie olewa. Nie jestem jedynym
    wierzycielem ale tylko ja wystapilem na droge sadową. Dodam że kwota
    poczatkowa tzn to o ile sie sadzilem to bylo 250zl. Innym wierzycielom
    jest winien srednio po okolo 50zl. Jakby podliczyc go bedzie spokojnie
    ponad 1500zl nie liczac mojego roszczenia. Dluznik calkowicie olewa
    wszelkie proby mediacji. toz te poczatkowe 250zl to nie niewiadomo jaki
    majatek i niechby splacal po 10zl miesiecznie. Niestety nie splaca nawet
    1gr i wszystko olewa. Jak sobie z takim poradzic zeby mu jak najbardziej
    uprzykrzyc zycie? Krajowy rejestr dluznikow czy co? Czy jedynym
    rozwiazaniem jest krajoznawcza wycieczka do lasu? Oczywiscie nie mam
    zamiaru checi i ochoty na takie dzialania.

    Bardzo proszę o wszelkie porady i sugestie.
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Akanid

  • 2. Data: 2006-01-19 14:22:04
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 19 Jan 2006 14:11:59 +0100, akanid napisał(a):

    > Bardzo proszę o wszelkie porady i sugestie.

    sądowe wyjawienie majątku a jeszcze lepiej poszukaj gdzie mieszka i czym
    jeździ :)

    --
    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2006-01-19 16:22:06
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    ...@...c napisał(a):

    > sądowe wyjawienie majątku a jeszcze lepiej poszukaj gdzie mieszka i czym
    > jeździ :)

    jesli sprawa byla u komornika to mozliwe ze sprawdzili czy jest na niego
    zarejestrowany jakis pojazd, jesli mieszka z rodzicami czy cos takiego
    to ruchomosci zadnych mu nie zabiora bo stwierdzi ze nie ma nic ze
    wszystko jest czlonkow rodziny, kont w bankach pewnie nie posiada czyli
    nic z tego. Zawsze mozna popatrzec, popytac itp i wtedy udac sie do
    komornika i we wniosku wpisac to z czego mogliby sciagnac pieniadze.

  • 4. Data: 2006-01-19 17:38:42
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    K.Mackiewicz napisał(a):

> [...]
    > nic z tego. Zawsze mozna popatrzec, popytac itp i wtedy udac sie do
    > komornika i we wniosku wpisac to z czego mogliby sciagnac pieniadze.

    to mlody gowniarz. mieszka z rodzicami i obecnie nie pracuje. oki czyli
    trzeba wlasne sledztwo prowadzic. zalozmy ze juz znajde cos co komornik
    moze mu zabrac. jaka jest droga postepowania?

    pozdro
    akanid

  • 5. Data: 2006-01-19 19:33:43
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 19 Jan 2006 18:38:42 +0100, akanid napisał(a):

    > to mlody gowniarz. mieszka z rodzicami i obecnie nie pracuje. oki czyli
    > trzeba wlasne sledztwo prowadzic. zalozmy ze juz znajde cos co komornik
    > moze mu zabrac. jaka jest droga postepowania?

    normalnie idziesz do komornika pokazujesz mu paluchem co jest do zabrania.

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2006-01-19 21:03:26
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    ...@...c napisał(a):

    > normalnie idziesz do komornika pokazujesz mu paluchem co jest do zabrania.

    dokladnie piszesz wniosek o wszczecie postepowania egzekucyjnego
    (dostaniesz w kancelarii komornika) i tam mozesz wpisac co ma itp. a
    komornik juz swoje zrobi (o ile dane przedmioty sa wlasnoscia dluznika
    nie kogos innego)