  • 11. Data: 2013-10-07 15:53:39
    Temat: Re: komornik - konto bankowe
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    LeonKame in news:l2ub4d$m42$1@speranza.aioe.org
    [....]
    > az sobie jasnie pan nie ureguluje długów moze to trwac dosyc długo.

    tzn jest wplacona na konto kwota dluzna,a komornik i tak wezmie ja wtedy
    kiedy zechce? i dopiero kiedy zechce odblokuje konto? to sie nie dzieje z
    dnia na dzien?

  • 12. Data: 2013-10-07 16:14:27
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-07 15:53, 1634Racine pisze:
> [...]
    >

    > tzn jest wplacona na konto kwota dluzna,a komornik i tak wezmie ja wtedy
    > kiedy zechce? i dopiero kiedy zechce odblokuje konto? to sie nie dzieje

    Heh z dnia na dzień, optymista. To może trwać tak długo aż jaśnie pan
    komornik będzie miał życzenie to zrobić. najl;epiej w takich wypadkach
    wpłacic gotówka i z pismem do banku. Dużo zalezy od komornika jak
    trafisz na medne to potrafi życie spierdolić za 5zł.

  • 13. Data: 2013-10-07 18:46:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    LeonKame wrote:

    > Ja przeczytałem i znam to z praktyki nie tak jak wiekszosc na grupie bo
    > kolega kolegi mi powiedzial albo bylo na plocie napisane.
    >
    > Komornik blokuje konto i nic nie mozna z nim zrobic ani wplacic ani
    > wyplacic dfo momentu az sobie jasnie pan nie ureguluje długów moze to
    > trwac dosyc długo.

    widze, ze twoja praktyka sprowadza sie do jednego przypadku. twojego
    własnego.

  • 14. Data: 2013-10-07 18:51:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    1634Racine wrote:
> [...]
    >

    > tzn jest wplacona na konto kwota dluzna,a komornik i tak wezmie ja wtedy
    > kiedy zechce? i dopiero kiedy zechce odblokuje konto? to sie nie dzieje

    nie komornik sobie wezmie tylko bank wysle.
    odblokowanie konta nastapi na wniosek komornika.
    ktore ten wysle jak go wreszcie swoimi monitami wkurzysz, ze chcialbys
    juz miec konto.

  • 15. Data: 2013-10-07 19:42:16
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-10-07 18:46, witek pisze:

    > widze, ze twoja praktyka sprowadza sie do jednego przypadku. twojego
    > własnego.

    Nie tylko mojego, w kazdym z tych przypadków nawet zaległosc 5zł
    skutkowała blokada konta na conajmniej tydzien az jasnie pan komornik
    dostal kasiore i raczyl odblokowac konto. Dlatego tez nikt normalny nie
    trzyma calej firmowej kasiory na jednym koncie znanym komornikowi.

  • 16. Data: 2013-10-07 19:53:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    LeonKame wrote:

> [...]
    > dostal kasiore i raczyl odblokowac konto. Dlatego tez nikt normalny nie
    > trzyma calej firmowej kasiory na jednym koncie znanym komornikowi.

    nie pomylił się się przypadkiem poborca skarbowy z komornikiem?

    po za tym jak doprowadziłeś do sytuacji, że nic innego niż komornik nie
    był w stanie ściągnąć z ciebie długu to pretensje pod własnym adresem.

  • 17. Data: 2013-10-08 00:42:13
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    witek in news:l2uoq4$62j$2@dont-email.me
    [...........]
    > odblokowanie konta nastapi na wniosek komornika.
    > ktore ten wysle jak go wreszcie swoimi monitami wkurzysz, ze chcialbys juz
    > miec konto.

    a sa jakies dla komora przebrzydlego obligatoryjne terminy...? jakis
    paragraf o terminach odblokowania po wplynieciu kwoty.

  • 18. Data: 2013-10-08 00:46:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    LeonKame in news:l2urpj$b7q$1@speranza.aioe.org
    [........]
    > nikt normalny nie trzyma calej firmowej kasiory na jednym koncie znanym
    > komornikowi.

    a wymiana informacji miedzy bankami o kontach? i ta droga dowie sie komornik
    o innym koncie, innym banku. Jesli bank nalezy do jakiejs tam miedzybankowej
    organizacji, to sobie mozesz chowac sie w innym banku... Z tego co wiem od
    znajomego: nie tak dawno takim dobrym schowaniem byly jakies prowincjonale
    banki spoldzielcze, ale teraz wszystkie one juz do czegos naleza. Ponoc
    patent dzisiejszy, to - "skoki" :)

  • 19. Data: 2013-10-08 01:06:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    1634Racine wrote:
    > witek in news:l2uoq4$62j$2@dont-email.me
    > [...........]
    >

    > a sa jakies dla komora przebrzydlego obligatoryjne terminy...? jakis
    > paragraf o terminach odblokowania po wplynieciu kwoty.

    "po zakonczeniu postepowania". :)

  • 20. Data: 2013-10-08 01:09:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    1634Racine wrote:
> [...]
    > jakies prowincjonale banki spoldzielcze, ale teraz wszystkie one juz do
    > czegos naleza. Ponoc patent dzisiejszy, to - "skoki" :)

    komornik nie bedzie robil nic od siebie jak sie mu tego nie zleci i nie
    zapłaci.

    Wiec jak wierzyciel napisze, ze dluznik ma konto w bnaku xyz to komornik
    wyskrobie pismo do banku xyz pismo, zeby zajac kwote xyz dluznikowi xyz.

    Raczej nie ruszy tylkiem i nie bedzie szukal innych kont skoro
    wierzyciel ich nie wskazał ani nie zapłacił za poszukiwanie majątku
    dluznika.

    Wiec trzymanie kasy na kilku kontach ma sens.
    A najlepiej jeszcze na nieswoim :)