  • Data: 2004-04-18 20:52:03
    Temat: Re: komornik
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:458d.00000887.4082e77c@newsgate.onet.pl...

    > o ile mi wiadomo, to jest tylko jedna kwota wolna od zajecia na
    rachunku
    > bankowym oszczednosciowym i jest ona okreslona w prawie bankowym. :P
    > (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665)

    Numerki pewnie dobre. Nooo, obecnie to chyba cos w okolicach 7266,5 zł
    Moze ciutke mniej.

    > konto zostanie zablokowane i bedzie wydany zakaz wyplat z tego
    rachunku.
    > w interesie zobowiazanego bedzie zadbac o to, aby bank nie dokonal
    przelewu
    > srodkow wolnych od zajecia. poborca skarbowy o tym nie poinformuje ;)

    Cale saldo rachunku jest blokowane ? Dziwnie to dziala. No i tak czy
    inaczej oczywiscie nie da sie zakazac wlascicielowi rachunku wyplaty z
    niego w granicach kwoty wolnej od zajecia. Ciekawe czy karte tez
    zablokuja, i co z przelewami z data przyszla (zlozonymi zanim przyszlo
    zajecie rachunku). Ciekawe.

    marekz