    From: "Marek-O" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik
    Date: Wed, 17 Jul 2002 20:22:14 +0200

    Użytkownik "Xena d. Bazyl" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ah25k9$i3g$1@news2.tpi.pl...

    > Użytkownik "Marek-O" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mieszkam?
    >
    > A w jaki inny sposób wyobrażasz sobie prace komornika? Jesteś
    > zameldowany. Popełniasz wykroczenia, jesli nie zgłosiłes odpowiednim
    > organom nowego adresu zamieszkania.
    Nie byobrazam sobie pracy komornika.
    Jestem tam zameldowany ale tam nie mieszkam. Komornik wchodzi aby zabrac cos
    co stanowi moja wlasnosc. Ja tam nic nie mam. Wszystkie przedmioty stanowia
    wlasnosc osob trzecich! Mieszkancy moga przeciez oswiadczyc komornikowi ze
    ten np. telewizor stanowi wylaczna wlasnosc paniX a nie moja. A jezeli ktos
    z domownikow pozyczy sobie na dwa dni np. megnetowid od kolegi to komornik
    tez go moze zajac bo akurat ten magnetowid znajdowal sie w ten chwili w domu
    w ktorym jestem zameldowany???
    Nie zglosilem nowego adresu zameldowania bo go nie mam.

    > To chyba musisz dogadać się z komornikiem. Obawiam się, że nie - trzeba
    > było pomyśleć o ratach wcześniej :-(
    Prosilem o RADY ludzi ktorzy znaja sie COS na prawie. Za moralizowanie
    dziekuje.

    > --
    > Pozdrówka
    > Tatiana