    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejny dzieciak...
    Date: Sun, 22 Oct 2023 00:58:50 +0200

    W dniu 21.10.2023 o 22:28, Shrek pisze:

    > Do wszystkich to pewnie nie, bo do wszystkich nie da rady, ale historię
    > szpitalną ma bogatą, wystalkował jedną rodzinę z mieszkania (sprzedali
    > bo co chwila do nich w drzwi napierdalał), biegła z nożem w wyniku czego
    > wylądował na przymusowej hospitalizacji gdzie wyznał że chciał zabijać
    > murzynów i żydow - wtedy też nożem sobie wycinał krzyżyki przy niektórch
    > drzwiach (moich akurat nie), rzucił się z pięściamu na przypadkowego
    > przychodnia - to tyle co wiem. Mało?

    skoro zastosowano przymusową hospitalizację, to czego jeszcze oczekujesz
    od Policji? Mają go na wszelki wypadek zastrzelić? Zgłoś pretensje do
    lekarza, który uznał, ze już może go zwolnić.

    > Sugerujesz że jego zachowanie ma jakieś racjonalne uzasadnienie i nie
    > stanowi czynu zabronionego? Sąd miał inne zdanie.

    Sugeruję, że nie wiem, a na podstawie tego, co piszesz ni da się
    stwierdzić. Teraz nagle piszesz o jakimś sądzie. To sąd się interesował
    tym umorzonym z powodu braku celowości działania postępowaniem?

    > Dobry przykład - zbierasz punkty to tracisz prawko. No chyba że
    > zapierdalasz zółtym reno po krakowie, to wtedy jakoś nie.

    Też się dziwię. Tylko teraz zostaje pytanie kto i w jaki sposób to
    stwierdził. Może po prostu wiedział, gdzie można zapierdalać, bo nie ma
    radaru. A punkty się zbiera nie za przekroczenie prędkości tylko, gdy
    Cię na tym złapią. To nie są do końca synonimy.

    > I wtedy zostają (a przynajmniej powinni byc) ukarani jeśli popełniają
    > czyn zabroniony. A jak ktoś świr to się udaje że problemu nie ma. A
    > potem jest - przecież nikt nie mógł przewidzieć - owszem w wielu
    > przypadkach mógł a klient powienien być leczony pod nadzorem -
    > niekoniecznie w ośrodku zamkniętym ale przynajmniej leki przyjmować pod
    > nadzorem, co prostowałoby pewnie 90% przypadków.

    I to też ma Policja ogarniać?
    --
    (~) Robert Tomasik