  • Data: 2023-10-22 07:15:28
    Temat: Re: kolejny dzieciak...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > skoro zastosowano przymusową hospitalizację, to czego jeszcze oczekujesz
    > od Policji? Mają go na wszelki wypadek zastrzelić?

    Nie. Po tym jak wrócił i przestał brać leki oczekuję że powadomią
    odpowiednie organy że kolo niemal codziennie popełnia czyny zabronione.
    Chociażby kuratora sądowego którego jak się okazuje miał a dzielnicowy
    mimo wiedzy o tym (uzyskanej zresztą ode mnie) nie poinformował go o tym.

    > Zgłoś pretensje do
    > lekarza, który uznał, ze już może go zwolnić.

    Koleś prawidłowo reagował na leczenie i po ustabilizowaniu stanu nie ma
    z punktu widzenia lekarza ani konieczności ani możliwości go tam
    trzymać. A że po prostu odstawia leki i zabawa od początku to nie wina
    lekarza.

    > Sugeruję, że nie wiem, a na podstawie tego, co piszesz ni da się
    > stwierdzić.

    Owszem da się - przyczyną jest schizofrenia i nieprzyjmowanie leków.

    > Teraz nagle piszesz o jakimś sądzie. To sąd się interesował
    > tym umorzonym z powodu braku celowości działania postępowaniem?

    Nie tym. Udało mi się przepchnąć do sądu sprawę z 51KW. Niestety w KW
    nie ma praktycznie żadnych możlości zastosowania środków zapobigawczych.

    > Też się dziwię. Tylko teraz zostaje pytanie kto i w jaki sposób to
    > stwierdził. Może po prostu wiedział, gdzie można zapierdalać, bo nie ma
    > radaru.

    I zapierdalał tak regularnie i nie spotkał żadnego patrolu?

    > I to też ma Policja ogarniać?

    Oczywiście - jak ktoś notorycznie popełnia czyny zabronione to policja
    ma współpracować z instytucjami do tego powołanymi, choćby informując je
    o tym fakcie i dokumentować te naruszenia a nie spławiać klientów
    informujących ją o tym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!