  • Data: 2023-10-21 22:28:43
    Temat: Re: kolejny dzieciak...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tak do wszystkich "zyga"?

    Do wszystkich to pewnie nie, bo do wszystkich nie da rady, ale historię
    szpitalną ma bogatą, wystalkował jedną rodzinę z mieszkania (sprzedali
    bo co chwila do nich w drzwi napierdalał), biegła z nożem w wyniku czego
    wylądował na przymusowej hospitalizacji gdzie wyznał że chciał zabijać
    murzynów i żydow - wtedy też nożem sobie wycinał krzyżyki przy niektórch
    drzwiach (moich akurat nie), rzucił się z pięściamu na przypadkowego
    przychodnia - to tyle co wiem. Mało?

    > Sugeruję, że rozumieją jego zachowanie. To może również zdrowa osoba.

    Sugerujesz że jego zachowanie ma jakieś racjonalne uzasadnienie i nie
    stanowi czynu zabronionego? Sąd miał inne zdanie.

    > Nie, ale czasem nic nie można na to poradzić. Przecież nie zabierzesz
    > wszystkim kierującym praw jazdy tylko z tego powodu, że kilku z nich
    > zapewne spowoduje wypadki - a niektórzy nawet śmiertelne.

    Dobry przykład - zbierasz punkty to tracisz prawko. No chyba że
    zapierdalasz zółtym reno po krakowie, to wtedy jakoś nie.

    > Być może. Nigdy się w to nie zagłębiałem, ale skoro tak twierdzisz, to
    > nie będę oponował. Ale to tylko jedna choroba psychiczna. A pozostałe?
    > Pomijam już litościwie, że całkiem normalne ludzie mogą się czasem
    > wkurzyć i zadziałać irracjonalnie.

    I wtedy zostają (a przynajmniej powinni byc) ukarani jeśli popełniają
    czyn zabroniony. A jak ktoś świr to się udaje że problemu nie ma. A
    potem jest - przecież nikt nie mógł przewidzieć - owszem w wielu
    przypadkach mógł a klient powienien być leczony pod nadzorem -
    niekoniecznie w ośrodku zamkniętym ale przynajmniej leki przyjmować pod
    nadzorem, co prostowałoby pewnie 90% przypadków.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!