  • Data: 2023-10-21 21:38:49
    Temat: Re: kolejny dzieciak...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.10.2023 o 15:37, Shrek pisze:
    > O tyle bez znaczenia że jakby wskazywały to tak samo by nic nie
    > zrobiono. Jak choćby w przypadku zabójcy adamowicza który chwalił się że
    > zamierza zrobić coś dużego albo mojego lokalnego świara który ma bogatą
    > historię, tyle że wszyscy mają to w dupie - policja nic nie robi bo
    > skoro nie da się go skazać to uważają że nie ma tam dla nich roboty,
    > opieka społeczna i sądy rodzinne nic nie robią bo rodzina ani policja
    > się tak naprawdę do niech nie zgłasza.

    Twój lokalny świr zapewne ma swoje powody, by się zachowywać tak, jak
    się zachowuje. Nie wykluczone, ze i policjanci i prokuratorzy podzielają
    jego stanowisko. Nie czuję się powołany do oceny tego, bo przede
    wszystkim nei dysponuje danymi pozwalającymi to ocenić.

    W wypadku Adamowicza faktycznie wygląda na to, że siłę chwalił, tylko
    nikt tego poważnie nie potraktował. Tyle, że takich oszołomów też jest
    sporo.

    > Przecież własnie o tym rozmawiamy, żeby reagować na agresję osób
    > niezrównoważonych psychicznie zanim komuś nóż wsadzą.

    Tylko jak stwierdzić, który z tych milionów zaatakuje?
    --
    (~) Robert Tomasik