  • 41. Data: 2010-12-17 21:04:47
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 20:02:32 +0100, Alek napisał(a):

    /.../
    > A choćby tym, że w imię nienawiści rasowej wymordowano miliony osób a
    > ofiary kiboli można liczyć w dziesiątkach.

    W III RP?

  • 42. Data: 2010-12-18 07:25:49
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 09:43:03 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Znasz to z opowiadań? A może warto coś jego przeczytać?

    Najlepiej poczytaj to:
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID359502537,index
    .html
    Stek bzdur poprzeplatany konfabulacjami.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 43. Data: 2010-12-18 09:42:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 08:25:49 +0100, P.B. napisał(a):
    /.../
    > Najlepiej poczytaj to:
    > http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID359502537,index
    .html Stek bzdur
    > poprzeplatany konfabulacjami.

    Coś nie na temat.

  • 44. Data: 2010-12-18 09:58:07
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 09:42:32 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

    .html Stek bzdur

    > Coś nie na temat.

    Jak bardziej na temat tego, że JKM jest kłamcą i mitomanem.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 45. Data: 2010-12-18 12:53:38
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-17 09:14, Krzysztof 45 pisze:
    > Jak on wypisuje bzdury, to jak nazwać twórczość najjaśniej nam panujących?
    >
    > Widać że jesteś pokrojem człowieka zniewolonego,

    i mowi to czlowiek ktorego idolem jest debil ktory chcial getta dla
    chorych na aids budowac

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 46. Data: 2010-12-18 12:58:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 10:58:07 +0100, P.B. napisał(a):

    > Jak bardziej na temat tego, że JKM jest kłamcą i mitomanem.

    Po pierwsze nie masz dowodów, a po drugie jakoś zapomniałeś uzasadnić,
    czemu nie wystarczy jeden paragraf na zakaz nawoływania do przemocy tylko
    musi być specjalny inny, dość śmieszny.

  • 47. Data: 2010-12-18 13:30:43
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-18 13:53, Kotlet pisze:

    > i mowi to czlowiek ktorego idolem jest debil ktory chcial getta dla
    > chorych na aids budowac

    Pogadaj o tym z kilkudziesięcioma kobietami zarażonymi AIDSem przez
    pewnego Kameruńczyka.
    Potem sprawdź sobie gdzieś definicję słowa "leprosorium".
    A wreszcie idź do jakiegoś dyrektora szpitala i zażądaj zniesienia
    rygorów izolacyjnych na oddziałach zakaźnych.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 48. Data: 2010-12-18 14:04:47
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 14:30:43 +0100, Maruda napisał(a):

    > Pogadaj o tym z kilkudziesięcioma kobietami zarażonymi AIDSem przez
    > pewnego Kameruńczyka.

    Zaraził je patrząc na nie czy może plując?

    > Potem sprawdź sobie gdzieś definicję słowa "leprosorium".

    Widać że ty nie sprawdziłeś - bo ani poprawnie napisać nie potrafisz
    (leprozorium), ani nie wiesz co znaczy - po pierwsze było tylko dla
    trędowatych, po drugie utworzono je bo uważano że trąd jest karą za grzechy
    i byli oni wykluczani ze społeczeństwa - leprozoria miały ich izolować bo
    uważano ich za coś gorszego.

    > A wreszcie idź do jakiegoś dyrektora szpitala i zażądaj zniesienia
    > rygorów izolacyjnych na oddziałach zakaźnych.

    Grypa jest bardziej zaraźliwa a nikt chorych nie izoluje. No ale pewnie
    politycy się znają lepiej na chorobach niż lekarze...

    W innym poście domagasz się merytorycznych uwag. A sam pieprzysz od rzeczy.

    Henry

  • 49. Data: 2010-12-18 15:50:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Alek napisał(a):
    > W wielu sprawach ma rację, ale w tym wątku nie o takich mowa.
    > Została zacytowana bzdura jego autorstwa, a ty zamiast przeczytać
    > i pomyśleć - odruchowo rzucasz się swojemu idolowi z odsieczą.
    > I kto tu jest zniewolony?
    Ja przeczytałem.
    A Ty przeczytałeś ? Czy "tak z urzędu" odruchowo bo to Korwin.
    --
    Krzysiek

  • 50. Data: 2010-12-18 16:19:04
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 12:58:47 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

    > Po pierwsze nie masz dowodów, a po drugie jakoś zapomniałeś uzasadnić,
    > czemu nie wystarczy jeden paragraf na zakaz nawoływania do przemocy tylko
    > musi być specjalny inny, dość śmieszny.

    Ale ja tylko wykazuję, że JKM wysysa swoje rewelacje z brudnego palucha.
    Wystarczy jeden tekst podpisany przez niego, by wyrobić sobie zdanie. Nie
    ma sensu czytać całego bloga, w nadziei, że może się pomylił i napisał
    prawdę, albo coś z sensem. Poczytaj sobie:

    "Ja chyba o tym już tu wspominałem - i piszę o tym co jakiś czas, gdyż było
    to moje głębokie przeżycie: dramat bezsilności. Wydzwaniałem wtedy na
    Okęcie, domagając się połączenia ze sztabem awaryjnym - lub przynajmniej,
    by telefonistki przekazały mu sugestię, by wodować w Zatoce Gdańskiej: woda
    ciepła, dwa metry głębokości - nikomu by się nic nie stało. Gaśnica
    naturalna..."

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek