    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.rowery,pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejna kontrola policyjna
    Date: Thu, 23 Apr 2015 20:28:52 +0200
    <mh61ho$esh$1@mx1.internetia.pl>
    <55368ce1$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh63d6$7jc$1@node1.news.atman.pl> <mh6de2$ito$1@node1.news.atman.pl>
    <5536be2c$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh6fk5$fc3$1@node2.news.atman.pl>
    <5536cb64$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1504220207220.3680@quad>
    <5537ec2d$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh8qd8$29n$1@node1.news.atman.pl>
    <55380060$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhb19r$b6l$1@node1.news.atman.pl>
    <55391b5d$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2015-04-23 18:18, Robert Tomasik wrote:

    > Trudno mi się odnosić do ustaleń radia Erewań - zwłaszcza że nawet linku
    > do tego zaprzyjaźnionego portalu nie podaje. Odnoszę się do publikacji
    > prasowej podlinkowanej w wątku. Mam świadomość, że dziennikarze nie
    > opisują rzeczy tak, jak ona wygląda faktycznie, tylko tak, jak im się
    > wydaje, że najlepiej by było (dla nich) by wyglądała. Niestety nie mogę
    > się odnosić do wszystkich możliwych konfabulacji dyskutantów.

    Szczerze - to nie chce mi się szukać, tym bardziej, że to bez znaczenia.
    Policjant albo wiedział, że koleś był pijany i celowo "sprowadził
    zagrożenie" dla podbicia statystyk, albo się bez celu przyczepił.
    Pierwsze ociera się o kryminał (w zasadzie ocierałoby się gdyby
    rzeczywiście jakiekolwiek zagrożenie było), drugie potwierdza, że od
    policji należy się trzymać możliwie daleko.

    > A potem apelacja, Trybunał Europejski itd. Prawda zresztą pewnie leży
    > gdzieś pośrodku.

    Z tego co się orientuje, to była apelacji i wyrok jest prawomocny. Sąd
    się wypowiedział, sprawa zamknięta - koleś jest niewinny, a policjant
    źle ocenił sytuację (tego się oficjalnie trzymajmy, bo moje prywatne
    zdanie jest takie, że go z premedytacją próbował wrobić w przestępstwo).

    Swoją drogą nie chciałbym z mieć takiego kolegi w pracy, bałbym się
    odwrócić, że świnię podłoży. Niby z zasady swoich nie podpierdalamy, ale
    skąś ludzi do wewnętrznego przecież biorą... Ten się nadaje...

    > Byłem. Kolejka zaj... i tylko pozwalają pooglądać.

    Tu Radio Erewań - może Pan potwierdzić? Kolejkę zajebali? Metro ukradli?

    Powodzenia:P

    Shrek.