  • Data: 2015-04-24 00:33:12
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Trudno mi się odnosić do ustaleń radia Erewań - zwłaszcza że nawet linku
    > do tego zaprzyjaźnionego portalu nie podaje. Odnoszę się do publikacji
    > prasowej podlinkowanej w wątku. Mam świadomość, że dziennikarze nie
    > opisują rzeczy tak, jak ona wygląda faktycznie, tylko tak, jak im się
    > wydaje, że najlepiej by było (dla nich) by wyglądała.
    > ---
    > Ale jest neutralne.

    Żartujesz!? Jakby napisali jak było, to by nie było sensacji.
    ---
    Nie napisali tak jak chciałeś ?

    > Niestety nie mogę
    > się odnosić do wszystkich możliwych konfabulacji dyskutantów.
    > ---
    > Ale Ty nie jesteś neutralny

    Oczywiście. Nikt nie jest,
    ---
    Ty może nie, ale reszta tutaj ... MZ jest.

    Opowiem "niesamowitą" historię. Wezwali gościa na przesłuchanie i jak się
    stawił to prowadzący przesłuchanie na wstępie zażądał prawa jazdy. Że
    obowiązku stawienia się z prawem jazdy nie ma to i figę dostał. To
    oczywiście nie przeszkodziło mu w przesłuchaniu. Jak przesłuchanie skończyło
    się tak prowadzący je oświadczył, że wystawia mandat za niemanie, że niby
    przez okno widział, że gostek przyjechał i prawo jazdy musi posiadać. Gostek
    jakoś nie zgodził się więc na tym jego wizyta skończyła się. Wraca do
    samochodu a tu dwa kolejne matołki przylatują kontrolować dokumenty a w
    reakcji na okazanie twierdzą, że gostek sprawę będzie miał bo okłamał. I tak
    się pożegnali. Skarga wpłynęła.

    To nam teraz powiedz Robert tak na ucho a nie do prasy: skąd u Was tyle
    ścierwa ?