    Date: Thu, 23 Apr 2015 18:18:35 +0200
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.rowery,pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejna kontrola policyjna
    <552012cc$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh61ho$esh$1@mx1.internetia.pl>
    <55368ce1$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh63d6$7jc$1@node1.news.atman.pl> <mh6de2$ito$1@node1.news.atman.pl>
    <5536be2c$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh6fk5$fc3$1@node2.news.atman.pl>
    <5536cb64$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1504220207220.3680@quad>
    <5537ec2d$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh8qd8$29n$1@node1.news.atman.pl>
    <55380060$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhb19r$b6l$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 23-04-15 o 16:58, Shrek pisze:

    > Witam,
    >
    > Radio Erewań pragnie wyjaśnić kilka nieścisłości:
    >
    > Po pierwsze, primo to jak najbardziej prawda, że oskarżony zamieszany
    > był w nieprawidłowe parkowanie. Z tego co Radio Erewań zdołało ustalić,
    > jakiś mistrz parkowania zastawił kogoś i akurat przestawiając np
    > samochód oskażonego dało się wyjechać - przynajmniej tak Radio Erewań
    > przeczytało na zaprzyjaźnionym polskim portalu ceniącym rzetelne
    > dziennikarstwo.

    Trudno mi się odnosić do ustaleń radia Erewań - zwłaszcza że nawet linku
    do tego zaprzyjaźnionego portalu nie podaje. Odnoszę się do publikacji
    prasowej podlinkowanej w wątku. Mam świadomość, że dziennikarze nie
    opisują rzeczy tak, jak ona wygląda faktycznie, tylko tak, jak im się
    wydaje, że najlepiej by było (dla nich) by wyglądała. Niestety nie mogę
    się odnosić do wszystkich możliwych konfabulacji dyskutantów.

    > .
    > Po drugie primo, prawdę jest iż wydaje się że oskarżony naruszył
    > przepisy i spowodował zagrożenie. Tak się wydaje wzmiankowanemu
    > policjantowi i sądowi rejonowemu. Według ustaleń Radia Erewań sądowi
    > drugiej instancji wydaje się inaczej.

    A potem apelacja, Trybunał Europejski itd. Prawda zresztą pewnie leży
    gdzieś pośrodku.

    > Po trzecie primo radzimy przedpiscy przejechać się rowerem na Plac
    > Czerwony - podobno samochody rozdają.

    Byłem. Kolejka zaj... i tylko pozwalają pooglądać.

    > Po czwarte primo, Radio Erewań poleca jak najczęstsze kontakty z policją
    > - jest to gwarancja dobrze spędzonego czasu, można rozwinąć się
    > intelektualnie obcując z ponadprzeciętnie rozwiniętymi emocjonalnie
    > osobnikami, a przy odrobinie szczęścia przeżyć kilka ekstremalnych
    > przygód, wygrać darmowy nocleg lub kurs edukacyjny z zakresu kodeksu
    > karnego i wykroczeń, zakończony egzaminem państwowym, z wydaniem
    > certyfikatu.

    Wcielam w życie w codziennej praktyce :-)