  • Data: 2015-04-02 10:40:52
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Andrzej Ozieblo <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-02 o 02:37, T...@s...in.the.world pisze:

    > Znowu - wracalem sobie do domu - godzina 2:00 w nocy, uliczka o ruchu
    > uspokojonym 30km/h, ja na holendrze.
    > Doscignal mnie patrol policji zmotoryzowany.
    > Znowu sprawdzanie trzezwosci alkomatem, wylegitymowanie i pytanie co mam
    > w plecaku...

    I to jest niestety kolejny dowod na zacofanie cywilizacyjne naszego
    kraju i jego organow. Wstyd jak beret - chcialoby sie powiedziec. Po
    zatrzymaniu mnie niedawno (opisywalem przypadek) napisalem list w tonie
    "nie przynoscie wstydu Polsce" do Wojewody. Wciaz czekam na odpowiedz. :)

    Przy okazji przeczytalem opowiesc pewnej Szwedki (Szwedka prawdziwa, nie
    zadna polska emigracja), ktora pracowala przez pewien czas w Krakowie i
    ktora zatrzymano po niewielkim spozyciu. Bardzo ciekawy wywiad niezle
    charakteryzujacy nasze polskie buractwo. Warto poczytac:
    http://ibikekrakow.com/2012/07/09/szwedzka-kultura-r
    owerowo-alkoholowa/