    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kojec dla psa przy płocie
    Date: Wed, 29 Jun 2005 16:36:27 +0200

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > I żeby odrazu zbić Twoje argumenty, ze
    > sie dzieciom nie da wytłumaczyć, zareczam Ci, ze się da - mam rottweilera i
    > małe dziecko i odkąd skończyło 6 miesięcy moje dziecko grasuje w królestwie
    > psa [czytaj na podlodze] i pierwsze nauki jakie pobieralo brzmialy, ze nie
    > wolno ruszac psich zabawek, nie wolno bić rotta, nie wolno grzebać w rocich
    > miskach etc. Jesli niespełna roczne dziecko jest w stanie pojąc takie nauki
    > to wierzę, ze i Twoim dzieciom sie uda.
    Chwala Tobie za dar nauczania i gratulacje ze masz takie rozsadne
    dziecko. Zakladam ze Twoje dziecko nigdy nie zrobilo nic, co bys mu
    zakazala? Qrcze, a zawsze mialem wrazenie, ze dzieci czesto robia na
    przekor. Tak robilem ja, tak robil moj brat, moi sasiedzi, kuzyni itp...
    ale moze my jacys dziwni jestesmy.
    Rozumiem ze jak Twoja pociecha bedzie juz w miare samodzielnie chodzic,
    to idac chodnikiem przy ruchliwej ulicy nie bedziesz jej/go trzymala za
    raczke? Przeciez nie wybiegnie, bo go od malego uczylas.
    Szkoda ze wszystkie dzieci nie sa takie... swiat bylby piekniejszy...
    chociaz z drugiej strony...

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl