    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kojec dla psa przy płocie
    Date: Wed, 29 Jun 2005 16:33:31 +0200

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d9uapb$nic$1@inews.gazeta.pl...

    > Z mojej
    > strony biegają dzieci a z jego pies i boję się że któreś dziecko podejdzie
    > przełoży rączke

    Twoje dziecko przełoży ręke na posesję sąsiada i dlatego sąsiad nie może tam
    trzymac psa? No sorry, pewnie jestem mało wyrozumiala, ale zamiast
    pieniaczyc sie do sasiada nie prosciej powiedziec dzieciom, żeby łap nie
    przekladaly na drugą stronę płotu? I żeby odrazu zbić Twoje argumenty, ze
    sie dzieciom nie da wytłumaczyć, zareczam Ci, ze się da - mam rottweilera i
    małe dziecko i odkąd skończyło 6 miesięcy moje dziecko grasuje w królestwie
    psa [czytaj na podlodze] i pierwsze nauki jakie pobieralo brzmialy, ze nie
    wolno ruszac psich zabawek, nie wolno bić rotta, nie wolno grzebać w rocich
    miskach etc. Jesli niespełna roczne dziecko jest w stanie pojąc takie nauki
    to wierzę, ze i Twoim dzieciom sie uda.

    HaNkA