    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kodeks pracy - tajnosc wynagrodzenia - sankcje
    Date: Mon, 10 Apr 2006 22:17:09 +0200

    W wiadomości news:pan.2006.04.10.18.06.07.912061@olgierd.wordpres
    s.com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Z kodeksem pracy to niekoniecznie,
    Z całą pewnością nie.

    > ale w regulaminie pracy bądź układzie
    > zbiorowym mogą być odpowiednie postanowienia nakładające na Ciebie
    > obowiązek zachowania tego w tajemnicy.
    Wątpię. Zwróć uwagę na zakres podmiotowy i przedmiotowy regulaminu pracy:
    http://www.republika.pl/prawo_pracy/art33.htm.
    Regulamin pracy obowiązuje w czasie świadczenia pracy.
    Układ zbiorowy? Co masz dokładnie na myśli? Układ zakładowy czy
    ponadzakładowy? Czemu uważasz, że układy zbiorowe pracy mogłyby regulować
    obowiązki pracowników poza czasem świadczenia pracy?
    (Oczywiście pomijam wymienione w prawie wyjątki).

    Jotte