    From: "Krzysztof" <k...@i...pan.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kodeks pracy - poczatek okresu wypowiedzenia
    Date: Mon, 24 Feb 2003 10:31:32 +0100

    pzremo napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witam szanownych grupowiczów :)
    >Czy ktoś sie orientuje czy za poczatek okresu wypowiedzenia uważa się dzień
    >w którym wypowiedzenie to zostało mi doręczone,
    >czy też datę, jaka jest wymieniona w wypowiedzeniu (wypowiedzenie dostałem
    >na piśmie 20 lutego, a brzmi ono: "....wypowiadam panu umowę o pracę z
    dniem
    >24 lutego..."
    >Podsumowując: początek okresu wypowiedzenia to 20 lutego, czy 24 lutego?
    Nie jest to kolego drogi istotne, albowiem okres wypowiedzenia umowy o
    pracę obejmujący tydzień lub miesiąc kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    ostatnim dniu miesiąca. Zastanawiam się tylko, czy otrzymałeś wypowiedzenie
    bez zachowania okresu wypowiedzenia? takie wybiegające "w przyszłość" daty
    stosuje się, aby uniknąć nieporozumień dotyczących otrzymania wypowiedzeń po
    terminie - sam tak robię. ktoś, kto chciał zlożyć Ci wypowiedzenie, chciał
    to zrobić przed końcem lutego i to mu się udało.
    czarny