  • Data: 2005-12-21 16:26:18
    Temat: Re: kodeks drogowy...
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert J. napisał(a):
    > Myślę że byś przegrał :-). To, że Twoje sprężyny mają atesty nie oznacza, że

    Niemozliwosc zastosowania czesci zamiennej? Klocki ham. firmy X maja
    atest, ale nie ma calosci atestu na samochod + rzeczone klocki.
    Mysle, ze atest/homologacja czesci jednak ma kluczowa role w tym
    zagadnieniu.

    > atest posiada Twoje auto z zamontowanymi tymi sprężynami. Jeśli zmieniasz
    > swoje auto w tak istotny sposób jak obniżenie zawieszenia, to powinieneś je

    Definicja "obnizenie". Kazda sprezyna obniza sie w funkcji czasu, z tego
    co wiem, nie ma zadnego zapisu, iz "pojazd nie moze wisiec mniej niz XX
    cm nad poziomem asfaltu"(polskiego, z koleinami? czy wzorcowego?)

    > w całości poddać stosownym badaniom. A nie wstawiać je do auta i myśleć, że
    > wszystko jest cacy :-). Myślę że lufa od T-72 też ma atesty, ale jak
    > wstawisz ją do auta to całość już nie bardzo...

    Co do lufy: wszystko bedzie ok, dopuki nie wystaje poza obrys wiecej niz
    dopuszczalna wartosc. :) + Czerwona szmata na koncu

    --
    PozDrawiam
    MarcinJM