eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokodeks drogowy... › Re: kodeks drogowy...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kodeks drogowy...
    Date: Tue, 20 Dec 2005 20:39:56 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <do9mmc$frk$1@inews.gazeta.pl>
    References: <do9a6l$lkk$1@atlantis.news.tpi.pl> <do9ahe$n1d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <do9b8i$8g2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bws2.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1135107597 16244 83.29.242.2 (20 Dec 2005 19:39:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Dec 2005 19:39:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:351001
    [ ukryj nagłówki ]

    Gieniu [...@w...pl] napisał:

    > Ale przeciez zawieszenia np tej marki ktore ja mam, czyli Koni sa
    > homologowane i wolno ich uzywac w krajach europy. Sa dopuszczone do
    ruchu
    > czy tam uzytku itd. Mam na to wszystkie papiery, homologacje, jakis
    > certyfikat etc. Nie jest to zawieszenie firmy "kogucik" ze nie
    wiadomo co
    > sie z tym stanie po zalozeniu. Poza tym, to zawieszenie jest bardzo
    > wielokrotnie bardziej wydajne i bezpieczne jak seryjne (to juz tak
    miedzy
    > nami) co zostalo udowodnione w testach magazynu GT.

    Ale owa zmiana wymaga wpisu w dowodzie rejestracyjnym. A takiego wpisu
    dokonać może jedynie Okręgowa Stacja o ile się nie mylę.

    > No wiec jak to teraz sie przedstawia? Dalej nie wolno miec
    obnizonego
    > auta? Chce wiedziec czy jest konkretny przepis ktory o tym mowi.
    > z gory dzieki za pomoc.


    Tu nie chodzi akurat o obniżenie, tylko jakiekolwiek przeróbki przy
    samochodzie. To samo było z kratkami przykładowo. A przyznasz, ze
    przecież założenie kratki miało jeszcze mniej wspólnego z
    bezeiczeństwem pojazdu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1