    From: "Magda" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Date: Wed, 16 Jun 2004 13:05:07 +0200

    Użytkownik "Piotr Pospieszny" <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cap0bq$lu8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kolejnej osobie zarzucasz, że nie przeczytała uważnie tego co piszesz.
    > Więc oświadczam, ze bardzo uwaznie śledziłem ten wątek i napisałaś w
    > pierwszym poscie tak:
    > "mają juz troje dzieci, przytrafiło się czwarte, ma się urodzić za kilka
    > dni. Na domiar złego kolega podpisał wypowiedzenie , jeżeli nie zapłaci
    > do 15.06 to się wyprowadzą, mają miesiąc."

    I nadal uważam,że nie przeczytałeś dokładnie

    > A później napisałaś:
    > "wysłałam jej w tym miesiącu pieniądze i w zeszłym i nawet nie oczekuję
    > zwrotu, ale moje środki też są ograniczone,"

    A jaki to ma związek z zapisem powyżej?

    > A zatem - chęć płacenia i możność płacenia to 2 różne sprawy. Z Twoich
    > opisów nigdzie nie wynika, że będą mogli zapłacić -> ona nie pracuje
    > (wiadomo - ostatnie dni ciąży), on podpisał wypowiedzenie, Ty już im
    > pomóc nie mozesz.

    Mogę i to właśnie też napisałam - nie przeczytałeś uważnie.

    A zatem pomogą jej na pewno czytelnicy tej newsgrupy
> [...]
    > tak?
    > Staram się opierac na faktach, które w tym przypadku są tylko Twoimi
    > opisami. Sęk w tym, ze nawet w Twoich opisach jest tylko wypłakiwanie
    > się na nieszczęsny los Twoich znajomych i mnóstwo braków, które wcale
    > Twoim znajomym nie pomagają. A zatem jesli takie są fakty to marny los
    > Państwa X.
    >
    > BTW nie zastanowiło Cię ani na chwilę, ze jakoś wszyscy nie zgadzają sie
    > z Tobą. Na właścicielkę są paragrafy, ale z jeśli chodzi o moralne
    > aspekty tej sytuacji to jakoś jesteś jedna przeciw wszystkim. Czyżby

    Mają prawo się nie zgadzać, ja mam prawo nie zgadzać się z Nimi,
    Uwierz mi, że patrzę na całą sprawę w miarę obiektywnie, napisałam też w
    którymś z wątków, że dziwię się że kurczowo trzymają się tego mieszkania tam
    i zakichanej pracy, bo gdyby wrócili do swojego miasta z pewnością byłoby im
    łatwiej, ale z drugiej strony rozumiem ich obawy, bo nie mają po dwadzieścia
    parę lat i o niej już nie wspomnę, ale on uważa , że ma marne szanse na
    znalezienie pracy, nawet w Warszawie.

    Magda