  • Data: 2004-06-16 13:26:56
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "/sl" <w...@W...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:caor65$c05$1@news.onet.pl

    > [.....................]
    > Drogi panie K, spodziewałem się takiej odpowiedzi.

    *Drogi Panie Sławku*
    Gratuluję błyskotliwości jednak chciałbym, przy
    okazji, nadmienić iż w usenecie nie używa się
    zwrotów "Pan/Pani" i wszyscy mówimy sobie na
    "Ty". Jeśli jednak znajdzie się jakiś "cudak" który
    upiera się aby to robić to powinien pisać to z
    wielkiej litery. Jednak musi być spełniony jeden
    warunek - osoba do której mamy tak się zwrócić
    musi podpisać post "płciowym" nickiem lub imieniem
    abyśmy wiedzieli kto to jest - czy "on" czy "ona".

    > Tylko dziwię się, że
    > zarzut wysuwa, ktoś kto także wstydzi się podpisać.

    Chyba Ci coś do oka wpadło albo nie do mnie
    ta aluzja?.

    > Moze tak przy okazji: powiedz o ile brednie podpisane nazwiskiem są
    > lepsze od anonimowych?

    To jest niezmierzalne. Równie dobrze może
    to robić wstrętny_obrzydliwy anonim co ktoś
    kto podpisuje się pełnym imieniem i nazwiskiem.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bądź uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie złości."