  • Data: 2005-10-02 13:32:12
    Temat: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Gliniecki wrote:

    > Słyszałeś np. o "imprezach zamkniętych"? I jak chce sobie wejść na
    > imprezę zamkniętą, a nie mam zaproszenia to wg Ciebie i tak mam prawo,
    > bo właściciel klubu/restauracji/czegokolwiek z racji tego, że prowadzi
    > "lokal" musi wpuścić i obsłużyć każdego? Ciekawy pogląd, zaprawdę...

    Jak zrobisz imprezę zamkniętą, bo ktoś wynajął cały lokal to sobie rób.
    Wówczas nie wjedzie nikt, kto na tą imprezę nie został zaproszony.
    Natomiast jak mój kolega wejdzie, a ja nie, to nie jest to impreza
    zamknięta tylko widzimisię bramkarza lub właściciela lokalu.
    O tym też już było. Czytaj dokładnie.