  • Data: 2005-10-02 13:12:02
    Temat: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wyskrobał(a):
    > Nie masz racji. Czytaj prosze uwaznie. Bylo to juz w tym watku
    > wyjasnione...

    No właśnie nie bardzo było wyjaśnione. Nie było ustosunkowania się do mojej
    argumentacji, tylko odpowiedzi w stylu "nie, bo nie" albo "nie, bo to
    wykroczenie". Naprawdę nie wiem skąd to przekonanie, że właściciel lokalu
    nie może mieć widzi mi się i wpuszczać osób tylko powyżej pewnego wieku.
    Jakoś na moje jak najbardziej prawne argumenty padają odpowiedzi, które mają
    bardzo wątłe oparcie w prawie.

    --
    Bartek Gliniecki