eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokłopoty z laptopem › Re: kłopoty z laptopem
  • Data: 2007-01-22 20:11:46
    Temat: Re: kłopoty z laptopem
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    akala <a...@a...com> napisał(a):
    > mój znajomy rozpoczął jedoosobową DG. Kupił niezbędnego mu do pracy
    > laptopa .Po 3 miesiącach laptop padł. Gwarantem jest producent. Na drugi
    > dzień po "zamilknięciu" laptop został zaniesiony do sklepu i sklep wysłał
    > go do serwisu producenta w celu naprawy w ramach udzielanej gwarancji.
    > Mija już 4 tydzień a laptopa nie ma.
    > "Chłop" o mało nie płacze bo na zakup wydał wszystkie oszczędności a przez
    > ten okres jeszcze się nie dorobił by spłacić długi a o kupnie nowego
    > aktualnie nie ma mowy. Mam wrażenie że sklep olewa sprawę ,byłem z nim w
    > tym sklepie i przysłuchiwałem się rozmowie.
    > Poradźcie jak dalej postępować.
    > akala

    od tego sa neistety ubezpieczenia.. zwłaszcza jak sie działalnośc firmy opiera na
    czyms takim.. niestety teraz to se mozna.. zakup na firme - mozna ich jedynie scigac
    sadownie bo pod prawa konsumenckie to raczje nie podpada..

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Żebrowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1