  • Data: 2006-03-04 02:44:58
    Temat: Re: kłopoty prawne z portfolio
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Marto, ja nie domniemuję ja widzę hipotetycznie taką możliwość. Zapytałem
    > wcześniej Gosię co konkretnie stoi na tej fakturze. Niestety nie
    > odpowiedziała albo przeoczyłem tę odpowiedź. MZ póki tego nie wiemy nie
    > można całkowicie wykluczyć, że znajduje się tam sformułowanie które
    > skutecznie przenosi prawa majątkowe w takim czy innym zakresie. W sumie
    > tylko o to mi chodzi.

    Musiałyby być spełnione szczególne wymogi. Choćby to, że Gosia musiałaby
    sobie tam wpisać dodatkowo przeniesienie autorskich praw majątkowych na
    takich to a takich polach eksploatacji.
    Zwykła faktura na usługi takie jak wykonanie projektu nie wystarczy.
    A w świetle tego, co napisała Gosia nic na to nie wskazuje.
    I przypominam, że tę dyskusję zaczęło Twoje stwierdzenie, że prace, za
    które jej zapłacono są własnością agencji, z czym się z oczywistych
    względów nie zgodziłam, bo zapłata za usługi to jednak nie to samo co
    przeniesienie autorskich praw majątkowych :-)

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl