  • Data: 2002-11-16 15:40:19
    Temat: Re: kieszonkowiec
    Od: Marek Szapajko <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 16 Nov 2002 01:30:00 +0100, GreG wrote:

    > Spokojnie obyl bys sie bez dowodu, czy ksiazeczki wojskowej.

    Hmmm. Mam stary (papierowy) dowód osobisty i na ostatniej stronie
    w punkcie 5 pouczenia pisze: ,,Posiadacz dowodu osobistego jest
    obowiązany okazywać ten dokument uprawnionym organom i instytucjom;
    w interesie zatem posiadacza wskazane jest noszenie dowodu osobistego
    przy sobie''.

    W książeczce wojskowej ZTCP jest podobna adnotacja.

    Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
    Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie