  • Data: 2002-11-18 11:43:03
    Temat: Re: kieszonkowiec
    Od: "ERY" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ara2k6$372$1@news.tpi.pl...
    > A tak z ciekawości. Po co nosiłes ze sobą naraz tyle dokumentów?
    > Szczególnie interesująca jest ta książeczka wojskowa skoro
    > z wojskiem nie miałeś prawie w ogóle do czynienia.

    Jakiś czas temu często się przeprowadzałem, więc dokumenty nosiłem razem.
    Poza tym brałem kredyt więc książeczka wojskowa też była potrzebna.

    Ale najważniejsze: dokumenty faktycznie się odnalazły. Zyczliwy pan mecenas
    na niedzielnym spacerze z psem znalazł je pod samochodem. Brakuje tylko kart
    VE i VC (zastrzegłem) oraz kart BP Partnerclub (za te 2500 pkt. sobie jakąś
    nagrodę wybiorą). Z dowodu osobistego próbowano odkleić zdjęcie, ale nie
    wyszło.

    Całkowite koszty: kilkanaście złotych w gotówce, zastrzeżenie kart 35zł,
    zastrzeżenie czeków 16zł, zastrzeżenie dowodu osobistego 20zł, wyrobienie
    nowych kart 40zł, koniak dla p. mecenasa :)))

    A było trochę strachu, że będzie gorzej.

    Pozdrawiam

    ERY