  • Data: 2002-11-16 11:02:17
    Temat: Re: kieszonkowiec
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ar4pj7$c0k$1@news.tpi.pl...

    > No, ale nie chcieli mi takiego wydać. To co mam teraz zrobić?

    Isc jeszcze raz na komisariat i nie dac sie wyprosic bez swistka.
    I nie gadac z zadna "baba" tylko z kims wyzej postawionym, a w
    ostatecznosci z komendantem. Niech ci napisza, ze nie dadza.

    Pamietaj, ze zlodziej juz mogl zapisac sie do wypozyczalni i "pozyczyc"
    pare rzeczy, przejechac sie kilka razy na gape itd.
    Bez zgloszenia latwo nie wybronisz sie od zarzutow, ze to nie ty.

    --
    GreG (c) 2002