  • 1. Data: 2003-02-22 09:05:04
    Temat: Re: kiedy musze zaczac sie rozliczac z ZUSem i US?
    Od: "Krzysio" <K...@s...net.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał:

    > Trudno - wyraźnie nie umiesz czytać. Być może moich postów,
    Gotfrydku kochanie ty moje ;-) O jakiej umiejętności czytania piszesz ?
    Zadałeś pytanie, na które odpowiedziałem

    >być może ustaw - nie mnie rozsądzać.
    I niech tak pozostanie !
    Chciałem jedynie dociec czy Krzysztof Gil opiera swoje twierdzenia o
    konkretny zapis prawa czy są to jedynie jego własne opinie. Potwierdził, że
    te ostatnie i to mi wystarczy. Dla mnie EOT (i nie pociągaj mnie za język,
    bo się nie dam ;->).